Veniturile Cosmetic Plant, +20% în primul semestru

Businessul Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, a raportat în primele şase luni din acest an afaceri în creştere cu peste 20% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, ajungând la 6 milioane de lei. Veniturile Cosmetic Plant, +20% în primul semestru

„Majorarea cifrei de afaceri în prima jumătate din acest an a avut la bază mai mulţi factori. Asfel, lărgirea reţelei de distribuţie şi a sortimentaţiei de produse Cosmetic Plant la partenerii deja extistenţi, lansarea gamelor Lift UP şi Miere & Lăptişor de matcă la finalului lui 2015 şi nu în ultimul rând exporturile au avut un impact pozitiv în rezultatele obţinute”, a  declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant (foto).

În ceea ce priveşte volumele de produse livrate, acestea s-au majorat cu 15% comparativ cu perioada similară a anului trecut, la peste 655.000 de bucăţi.

“Cele mai mari creşteri în vânzări au fost înregistrate de gamele Bioliv – datorită notorităţii şi a premiilor primite în ultimii ani, anticelulită – datorită extinderii sortimentaţiei în 2015 şi gama Cocos, ce cuprinde patru noi produse ce au la bază ulei de Cocos BIO şi care a fost lansată în acest sezon”, a adăugat Susana Laszlo.

În ceea ce priveşte exporturile, în intervalul ianuarie – iunie 2016, compania a lansat exporturile și în două piețe noi, Franța și Cipru și a încheiat parteneriate cu noi clienţi din Spania şi Grecia.  În acelaşi timp, în Ungaria, unde există deja o reprezentanţă încă din 2014, a fost extinsă colaborarea cu cei mai importanţi distribuitori locali şi cu lanţuri de farmacii, iar gama sortimentală pe această piaţă s-a îmbogăţit cu 17 produse noi.

Planuri de creștere și noi investiţii în 2016

Referitor la planurile pentru anul în curs, Susana Laszlo estimează că businessul companiei va creşte cu peste 10% comparativ cu 2015, când a ajuns la valoarea de 2 milioane de euro.

De asemenea, compania vizează ca până la finele lui 2016 să continue proiectul de retehnologizare a unităţii de producţie prin alocarea de noi fonduri, dar și extinderea depozitului de produse finite și reamenajarea zonei de birouri.

Cosmetic Plant este unul dintre cei mai cunoscuţi producători de produse cosmetice din România, businessul fiind înființat în 1991 la Cluj-Napoca de farmacista Ileana Meșter. În prezent, portofoliul Cosmetic Plant include peste 100 de produse, împărțite în 14 game sortimentale grupate în funcție de ingredientul activ principal (gălbenele, cătină, ulei de măsline, Q10 + ceai verde, ulei de argan etc.) sau de utilizarea produsului (protecție solară, anticelulită, îngrijirea părului).

 

Cosmetic Plant vrea afaceri de peste 13 milioane de lei în 2023
Cosmetic Plant vrea afaceri de peste 13 milioane de lei în 2023
Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, a încheiat anul 2022 cu o cifră de afaceri de 12,8 milioane de lei,...
 Cosmetic Plant, performanță record în online în primul trimestru
Cosmetic Plant, performanță record în online în primul trimestru
Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători români de cosmetice, a început în forță anul 2022, raportând pentru primele trei luni o...
Pandemia a înfrânat creșterea Cosmetic Plant în 2020
Pandemia a înfrânat creșterea Cosmetic Plant în 2020
Deși a lansat produse noi, vânzările online au crescut semnificativ, iar numărul unităților de retail care îi listează produsele s-a...
Cosmetic Plant vrea vânzări de peste 2,5 mil. euro în 2018
Cosmetic Plant vrea vânzări de peste 2,5 mil. euro în 2018
Cu peste 1,2 milioane de produse comercializate în 2017, Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, a încheiat anul...