Vânzările Nufăr și Triumf, plus de 25% după rebranding
După ce în perioada octombrie 2017 – martie 2018 au trecut printr-un proces de rebranding, Farmec anunță o creștere de 25% a vânzărilor valorice pentru brandurile Nufăr și Triumf, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.
Din punct de vedere volumic vânzările au avansat cu 23%, a mai precizat compania.
Procesul de rebranding a presupus integrarea de noi formulări și formate de ambalare. Pe segmentul de produse de curățenie a locuinței, Farmec este primul producător local care folosește tehnologia de etichetare shrink sleeve. Acest tip de etichete permite consumatorilor să identifice mai rapid principalele proprietăți și beneficii ale produselor.
„Ca urmare a creșterii cererii de pe segmentul de produse dezinfectante, care a condus la o majorare a acestei piețe în 2017 cu circa 9,9% față de anul precedent, extindem prezența brandului Nufăr pe această categorie cu un nou produs. Mai mult, specialiștii noștri se află în plin proces de dezvoltare a altor subgame și în cel mai scurt timp vom veni pe piață cu alte noutăți pe segmentul de produse de curățenie pentru locuințe”, a declarat Răzvan Alistar, PR Manager Farmec.
În perioada următoare va fi extinsă și subgama Nufăr Verde. Anterior, în urma rebrandingului din luna octombrie a anului trecut, brandul Nufăr a fost dezvoltat cu 7 produse - Nufăr Lemn Parchet, Nufăr Geamuri (disponibil în două variante de parfumare), Nufăr Cremă Universală (trei variante de parfumare) şi Nufăr Ecrane.
În martie 2018, reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprindea 8 magazine Farmec, amplasate în Cluj-Napoca (3 magazine), Arad, Brașov, Sibiu, Târgu-Mureș și Timișoara şi 13 magazine Gerovital care se găsesc în Cluj-Napoca, București (3 magazine), Constanța, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați şi Râmnicu Vâlcea.
Potrivit celor mai recente informații, Farmec a încheiat anul 2017 cu o creștere de 9,5% a vânzărilor, până la pragul de 215 milioane de lei.