Vânzările Heineken au scăzut cu circa 5% anul trecut în România
Heineken România a înregistrat anul trecut o scădere de aproximativ 5% a volumelor de bere vândute. Pe de altă parte, profitabilitatea companiei s-a îmbunătăţit însă în 2014, în urma reducerii costurilor şi a unei mai bune administrări a portofoliului de mărci, potrivit raportului financiar annual al producătorului olandez de bere.
În primele şase luni ale anului trecut, piaţa berii a scăzut cu 9% potrivit datelor Asociaţiei Berarii României. Heineken România a raportat în 2013 o cifră de afaceri de 1,12 miliarde de lei şi un profit net de 160 de milioane de lei, potrivit datelor Ministerului Finanţelor.
La nivelul Europei Centrale şi de Est, Heineken a înregistrat anul trecut o scădere de 7,4% a veniturilor, la 2,9 miliarde de euro, în timp ce volumul vânzărilor de bere a scăzut cu 4,4%, la 46 de milioane de hectolitri.
Heineken este unul dintre principalii jucători de pe piaţa românească a berii, deţinând patru fabrici la Constanţa, Craiova, Miercurea Ciuc şi Târgu Mureş.





