Vânzările francezilor de la Danone, avans de 4,7% în T3
Producătorul francez Danone a obținut afaceri cu 4,7% mai mari în al treilea trimestru al acestui an, comparativ cu aceeași perioadă din 2016, de până la 6,454 milioane de euro, se arată în cel mai recent raport financiar publicat de companie.
În ceea ce privește performanța companiei pentru primele nouă luni ale anului, producătorul din industria lactatelor a înregistrat vânzări consolidate de 18,582 milioane euro, în creștere cu 2,1% față de cele obținute în primele nouă luni ale anului trecut.
„Cum era de așteptat, Danone a înregistrat o creștere accelerată a vânzărilor în al treilea trimestru", a declarat Emmanuel Faber, CEO-ul grupului. Potrivit acestuia, integrarea companiei de lactate WhiteWave Foods este în curs și chiar începe să genereze rezultate.
Pentru perioada următoare, grupul are în plan să continue să prioritizeze inițiativele și resursele disponibile pentru accelerarea creșterii. Una dintre prioritățile recent anunțate este că Danone va investi în start-up-ul Yooji, dedicat fabricării de alimente ecologice pentru bebeluși. În ceea ce privește estimările pentru 2017, Danone speră la o creștere de două cifre, care să depășească 12%.
Danone România este liderul local pe piața iaurturilor, cu o cifră de afaceri de 479 milioane de lei în 2016, în ușoară contracție față de 2015, când se raportaseră venituri de 484 de milioane de lei. La capitolul profit, francezii au făcut progrese în țara noastră, apropiindu-se de pragul de 16 milioane de lei, cu 20% mai mult decât în urmă cu doi ani.





