Vânzările Coca-Cola își revin odată cu ridicarea restricțiilor
Reprezentanții Coca-Cola au anunțat că vânzările au început să crească în iulie față de lunile precedente, mai exact după minusul de 28% înregistrat în trimestrul II al anului, încheiat pe 26 iunie.
Al doilea trimestru al anului a fost marcat de închiderea restaurantelor, teatrelor sau a spațiilor destinate evenimentelor sportive din cauza pandemiei de COVID-19. O parte importantă a veniturilor Coca-Cola este generată din aceste sectoare, unde se comercializează atât băuturi răcoritoare, cât și concentrate folosite ulterior de lanțuri precum McDonald's sau AMC Entertainment Holdings, potrivit Reuters.
Odată cu ridicarea anumitor restricții, scăderea vânzărilor nu a mai fost atât de pronunțată (-25% în aprilie față de -10% în iunie). Mai exact, veniturile Coca-Cola au fost de 7,18 mld. dolari în trimestrul II și, după anunțarea rezultatelor financiare, acțiunile Coca-Cola au crescut cu aproximativ 4%.
În România, sistemul Coca-Cola este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său, Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România. Coca-Cola HBC România, cel mai mare îmbuteliator de băuturi din piața locală, a raportat pentru 2019 o cifră de afaceri de 2,76 miliarde de lei, un avans de 9% față de anul precedent.





