Vânzările Coca-Cola HBC România au scăzut cu 6% anul trecut
Volumul vânzărilor îmbuteliatorului de băuturi răcoritoare Coca-Cola HBC România au scăzut anul trecut cu 6%, la 139,2 milioane de navete (unit cases), în contextul în care la nivel de grup scăderea a fost de numai 3%, la 2.002,9 milioane de navete, a anunţat, miercuri, compania.
Volumul vânzărilor în România a menținut tendința negativă și a înregistrat o scădere de aproximativ 5-10% în al patrulea trimestru. Ca urmare, în întregul an volumele din România au scăzut cu o singură cifră. În ceea ce rămâne un mediu extrem de competitiv, băuturile carbogazase au scăzut cu 7%, așa cum volumele mai mari ale brandurilor Sprite și Coca-Cola Zero nu au compensat pe deplin performanța negativă a brandului Coca-Cola.
Băuturile necarbonatate şi-au continuat în ultimul trimestru al anului trecut creșterea solidă și generând o creștere de 5-10%, condusă de brandul Cappy Pulpy. Din punct de vedere al litrajelor, ambalajele mici, de o singură servire, au înregistrat cea mai bună performanţă, cu o creştere de până în 5%.
Coca Cola Hellenic Bottling Company este unul dintre cei mai mari îmbuteliatori de Coca-Cola la nivel mondial.





