Vânzări record pentru Henkel în primul semestru

Producătorul german Henkel a raportat pentru primul semestru o cifră de afaceri de 10,16 miliarde de euro, marcând o creștere organică de 3,1% față de aceeași perioadă a anului precedent, aceasta fiind prima dată în istoria companiei când a depășit pragul de 10 miliarde de euro în șase luni. Și la nivelul profitului, compania a înregistrat un avans de 12,3%, până la 1,57 de miliarde de euro, potrivit raportului financiar publicat de companie. Vânzări record pentru Henkel în primul semestru

”Toate cele trei divizii de business au susținut acest rezultat. Laundry & Home Care (detergenți și produse de îngrijire a locuinței) a raportat o creștere organică de 2,5%, Beauty Care (îngrijire corporală) de 1,1% și Adhesive Technologies (adezivi) a înregistrat un avans la nivel organic de 4,4%”, se arată în raport.

Și dacă ne referim la segmentarea pe regiuni, vânzările organice au fost pe plus anul trecut, cele mai mari creșteri fiind înregistrate de America Latină și  Africa/Orientul Mijlociu, care au bifat un avans de 7,1%, respectiv 6,8%. În Europa de Est majorarea a fost de 4,8%.

În ceea ce privește estimările pentru anul acesta, compania reiterează estimările făcute la începutul anului. Astfel, Henkel anticipează la nivelul grupului o creștere a vânzărilor organice între 2 și 4%, estimând că fiecare dintre cele trei divizii de business va înregistra o creștere de minimum 2%.

În România, Henkel este prezent din 1994 când a fost înființată compania Henkel România, ca parte a Henkel Central Easter Europe. Compania are în prezent circa 500 de angajaţi, iar portofoliul său cuprinde peste 30 de mărci, printre care Persil, Pur, Perwoll, Palette, Schauma, Syoss sau Ceresit și Moment. Henkel deține trei unități de producție în România pentru divizia de adezivi, amplasate în Pantelimon (Ilfov), Câmpia Turzii (Cluj) și Roznov (Neamț).

Vânzările Henkel au înregistrat un nivel record în T3
Vânzările Henkel au înregistrat un nivel record în T3
Gigantul Henkel a raportat pentru cel de-al treilea trimestru al acestui an financiar un nivel record al vânzărilor, de șase miliarde de euro,...
Businessul Henkel, sub impactul inflației
Businessul Henkel, sub impactul inflației
Scumpirea substanțială a materiilor prime se resimte la nivelul performanței financiare raportată de Henkel. Deși vânzările producătorului...
Vânzările Henkel, în creștere în prima parte a acestui an
Vânzările Henkel, în creștere în prima parte a acestui an
Henkel a raportat o creștere organică semnificativă a vânzărilor în primul trimestru din acest an și a revizuit estimările pentru 2022 în...
Henkel continuă să investească în tehnologii care permit reducerea emisiilor de CO2
Henkel continuă să investească în tehnologii care permit reducerea emisiilor de CO2
Fabrica diviziei Henkel Laundry & Home Care din Düsseldorf și unitatea de producție a diviziei Henkel Beauty Care din Wassertrüdingen, Bavaria,...
Vânzările Henkel, creștere de 3,9% în Q3 potrivit datelor preliminare
Vânzările Henkel, creștere de 3,9% în Q3 potrivit datelor preliminare
Cererea crescută în privința produselor pentru îngrijirea casei și a detergenților se reflectă în bilanțul principalilor jucători din...
Vânzările Henkel în Q1, mai mari cu 10,8% în Europa de Est
Vânzările Henkel în Q1, mai mari cu 10,8% în Europa de Est
Pe primele trei luni din acest an, Henkel raportează o creștere semnificativă a vânzărilor de detergenți de haine și produse de curățenie...