Vânzări în creștere pentru Farmec în prima jumătate a lui 2015

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a încheiat prima jumătate a anului cu o cifră de afaceri de 82,65 milioane de lei, în creștere cu 10% față de aceeași perioadă a anului 2014.  Pentru a doua parte a anului, compania și-a propus să mențină ritmul de creștere.  Vânzări în creștere pentru Farmec în prima jumătate a lui 2015

”Extinderea portofoliului de produse, creşterea vînzărilor on-line, precum și modul în care am răspuns unor noi oportunități de business, ne-au ajutat să ne reconfirmăm poziția de lider pe unele segmente din piața românească de cosmetice”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec.

Rezultatul se datorează extinderii gamelor de produse Gerovital H3 Evolution și Gerovital H3 Men, dar și lansării unor game noi: Gerovital Happiness și gama de produse dermatocosmetice cu protecție solară Gerovital H3 Derma+ Sun.

De asemenea, în primele şase luni ale acestui an Farmec a deschis în parteneriat cu companii locale două magazine de brand, unu în Grecia - în oraşul Alexandroupoli – şi unu în Franţa – la Menton. Amândouă sunt oraşe turistice. În prezent producătorul de cosmetice deține 12 magazine monobrand, dintre care jumătate pe piața locală și jumătate pe piețele externe: Grecia, Ungaria, Franța și Emiratele Arabe Unite.

Farmec Cluj-Napoca este cel mai mare producător român de produse cosmetice, însă deține în portofoliu și brandurile Nufăr și Triumf cu care activează pe piața produselor de curățenie a locuinței. Potrivit datelor Nielsen, citate de companie, Farmec are o cotă de piață de 27% atât în volum, cât și în valoare pe segmentul produselor pentru îngrijirea feței. Pe segmentele detartrnți și produse de îngrijire a bucătăriei, Farmec are o cotă de piață de 41%, respectiv 49,7%.
 

Farmec atinge borna de 28 de magazine la nivel național
Farmec atinge borna de 28 de magazine la nivel național
Producătorul Farmec a inaugurat, la Cluj-Napoca, cel mai nou magazin sub brandul Gerovital, completând astfel rețeaua de magazine pe care...
Farmec are un nou Director Economic
Farmec are un nou Director Economic
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, l-a numit pe Raul Ghirean în funcția de Director Economic. Cu o experiență profesională...
Farmec extinde rețeaua magazinelor de brand cu două noi unități
Farmec extinde rețeaua magazinelor de brand cu două noi unități
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a deschis două noi magazine de brand, în zonele centrale din Sighișoara și...
Farmec continuă expansiunea pe piața din București
Farmec continuă expansiunea pe piața din București
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, inaugurează un nou magazin Gerovital în București, în centrul comercial Mega Mall. Aceasta...
Produsele pentru îngrijirea feței și cele pentru curățenie, pilonii de creștere pentru Farmec în S1
Produsele pentru îngrijirea feței și cele pentru curățenie, pilonii de creștere pentru Farmec în S1
Farmec, una dintre cele mai mari companii românești din piață, a înregistrat o cifră de afaceri de 135 milioane de lei în primele șase luni...
Farmec, creștere a afacerilor de circa 10% în 2020
Farmec, creștere a afacerilor de circa 10% în 2020
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 287,9 milioane lei (59,5 milioane euro),...