Ursus Breweries lansează un nou brand pe piață
Ursus Breweries, liderul pieței locale de bere, își extinde portofoliul cu un brand nou, B-Life Botanicals, o băutură răcoritoare pe bază de suc de fructe, plante aromatice și bere fără alcool. Prin această lansare Ursus Breweries intră pe nișa botanical soft drinks (trad. băuturi răcoritoare pe bază de plante).
B-Life este disponibilă în două variante: B-Life cu zmeură, lavandă și eucalipt și B-life cu flori de soc, cimbru și lămâie, și se adresează acelor consumatori care se bucură de un stil de viață activ, care caută produse ce conțin ingrediente și extracte naturale și preferă băuturi mai puțin dulci.
B-Life Botanicals se lansează în România printr-o campanie integrată care include: reclamă TV, promovare în mediul on-line, panouri outdoor și eveniment de lansare. Ambele variante ale produsului sunt disponibile din luna mai, în principal în rețelele de comerț modern și tradițional.
Ursus Breweries este cel mai mare producător de bere din România. Mărcile din portofoliul Ursus Breweries sunt: Ursus, Timișoreana, Ciucaș, Peroni Nastro Azzurro, Asahi Super Dry, Pilsner Urquell, Grolsch, St. Stefanus, Meantime, Azuga Nepasteurizată, Stejar și marca de cidru Kingswood. Potrivit celor mai recente date financiare disponibile, producătorul a încheiat anul 2017 cu afaceri de 1,70 miliarde de lei și un profit de 158 de milioane de lei.





