Tuborg România își extinde portofoliul premium prin lansarea Kirin Ichiban și relansarea brandului Angelo Poretti

United Romanian Breweries Bereprod (URBB) își extinde portofoliul premium prin introducerea brandului japonez Kirin Ichiban pe piața din România, o bere recunoscută la nivel mondial pentru puritate, tradiție și calitate. Totodată, compania își consolidează portofoliul prin relansarea brandului italian Angelo Poretti, o bere cu tradiție în zona gastronomică. Tuborg România își extinde portofoliul premium prin lansarea KIRIN ICHIBAN

Cu o moștenire care datează din 1888, Kirin Ichiban reprezintă peste un secol de tradiție și măiestrie japoneză în arta fabricării berii. Produsă prin metoda exclusivă First Press (Ichiban Shibori), care extrage doar esența cea mai pură a malțului, această bere oferă un gust rafinat, catifelat și perfect echilibrat. Recunoscută pentru excelența și autenticitatea sa, Kirin Ichiban este consumată în peste 40 de țări din întreaga lume, fiind un simbol al perfecțiunii japoneze și al aprecierii globale.

„Prin introducerea Kirin Ichiban și relansarea Angelo Poretti, URBB oferă un portofoliu complet și echilibrat de beri, care completează perfect orice meniu. Prin aceste lansări, URBB își reafirmă angajamentul de a oferi cea mai bună selecție de băuturi pentru fiecare meniu, adresându-se atât partenerilor, cât și consumatorilor care caută experiențe autentice și rafinate”, a declarat Yoav Bar, Președinte al URBB | Tuborg România.

În prezent, URBB oferă unul dintre cele mai variate și echilibrate portofolii de băuturi de pe piața locală, acoperind toate segmentele de gust, stil și ocazii de consum. Compania reunește branduri internaționale și locale de prestigiu în cadrul aceluiași portofoliu, răspunzând preferințelor diverse – de la berea clasică și tradițională până la experiențele artizanale și premium.

De la prospețimea modernă a brandurilor Tuborg și Carlsberg, la autenticitatea locală a berii Bucur și prospețimea berii Skol, selecția se extinde către zona premium prin mărci emblematice precum 1664 Blanc, Guinness, Weihenstephan, Grimbergen, Angelo Poretti, Kilkenny și Holsten. Alături de acestea, Kirin Ichiban aduce rafinamentul japonez, completând oferta URBB, în care se regăsesc și cidrul Somersby, și sucurile Granini. Toate aceste branduri asigură o ofertă completă, concepută pentru a răspunde fiecărui gust și fiecărui meniu.

„Dorința de a fi cea mai bună alegere pentru fiecare meniu reflectă esența a ceea ce construim zi de zi: un portofoliu care oferă soluții pentru orice ocazie, gust sau context de consum. Prin varietate și calitate constantă, URBB este un partener de încredere, care pune la dispoziția consumatorilor branduri preferate de aceștia. Kirin Ichiban, berea japoneză care vorbește despre echilibru, bucurie și perfecțiune, și Angelo Poretti, berea lager italiană super premium, creată dintr-un mix armonios de patru tipuri de hamei, adaugă o nouă dimensiune gustului în oferta noastră”, a declarat Simona Potecu, Vicepreședinte Marketing URBB | Tuborg România.

URBB | Tuborg România este unul dintre cei mai mari producători de bere de pe piața locală și singurul berar din București dezvoltat printr-o investiție greenfield. În prezent, portofoliul include mărcile de bere Tuborg, Carlsberg, Skol, Holsten, Guinness, Kilkenny, Weihenstephan, Grimbergen, 1664 Blanc, Angelo Poretti, Bucur, Kirin Ichiban, cidrul Somersby, precum şi Granini pe piaţa băuturilor răcoritoare.

Studiu: Tinerii din Generația Z consumă carne mai mult de șase ori pe săptămână. Detalii pe revistaprogresiv.ro
Studiu: Tinerii din Generația Z consumă carne mai mult de șase ori pe săptămână
Peste 95% din tineri urmează un model alimentar omnivor, consumând alimente de toate tipurile, inclusiv carne, lactate, ouă, fructe, legume și...
Investitie_distilerie_Alexandrion_1
Alexandrion Group, investiții de 2 mil. euro în extinderea producției
Alexandrion Group, liderul pieței din România în producția și distribuția de băuturi spirtoase și vinuri, și singurul producător de whisky...
Marian Zamfir, Director de Marketing JTI
JTI România numește un nou Director de Marketing
Începând din octombrie, Marian Zamfir a fost numit Director de Marketing pentru JTI România, Moldova și Bulgaria, preluând atribuțiile de la...
România, lider european la exportul de cereale
România, lider european la exportul de cereale
România își consolidează poziția de lider în agricultura europeană, atingând în 2025 performanțe istorice în exporturile de cereale și...