Tranzacția Lavazza - Carte Noire se va concretiza luna aceasta

Compania italiană Lavazza, al șaptelea producător de cafea la nivel internațioanal, urmează să finalizeze achiziția brandului Carte Noire, într-o tranzacție estimată la circa 750 milioane de euro, scrie Reuters, citând surse interne din companii. Tranzacția Lavazza - Carte Noire se va concretiza luna aceasta

Odată cu concretizarea tranzacției, producătorul italian și-ar tripla cifra de afaceri pe una dintre cele mai importante piețe europene, Franța, și ar trece în poziția de lider din această țară, în timp ce la nivel mondial ar avansa pe poziția a patra.

Antonio Baravalle, directorul executiv al Lavazza, a declarat recent pentru Reuters că targetul companiei pentru următorii 10 ani este cel de dublare a veniturilor până la 2 miliarde de euro tocmai pentru a evita situația neplăcută de a fi „înghițiți” de jucători mai mari, iar acest lucru se va realiza atât prin creștere organică, cât și prin achizițiie."

Mondeléz International a scos la vânzare brandul Carte Noire în februarie 2015, iar primele informații cu privire la interesul Lavazza au apărut în iulie anul trecut. Brandul de cafea premium Carte Noire a fost pus pe lista de vânzare tocmai ca răspuns la îngrijorările exprimate de Comisia Europeană cu privire la poziția dominantă pe care ar urma să o aibă în anumite piețe compania nou creată în urma fuziunii dintre grupul american Mondelez International și olandezii de la D.E Master Blenders, Douwe Egberts BV.

BNP Parisbas, Intesa Sanpaolo, Rabobank și UniCredit sunt instituțiile care vor finanța tranzacția.

Sursă foto: http://gastro-logy.blogspot.ro/

Piața locală de fuziuni și achiziții, perspective de redresare pe termen scurt
Mai multe tranzacții de peste 40 milioane de euro în prima jumătate a acestui an
Din cele 115 tranzacții anunțate pe piața locală de fuziuni și achiziții în prima jumătate a acestui an, 20 au depășit valoarea de 40...
Piața locală de fuziuni și achiziții, perspective de redresare pe termen scurt
Piața locală de fuziuni și achiziții, perspective de redresare pe termen scurt
Piața de fuziuni și achiziții din România a avut un început de an lent, cu 15 tranzacții cu o valoare de 170 milioane euro, încheiate în...
Lavazza, venituri de 2,7 miliarde de euro în 2022 la nivel global
Lavazza, venituri de 2,7 miliarde de euro în 2022 la nivel global
Lavazza a încheiat anul 2022 cu venituri de 2,7 miliarde de euro, reprezentând o creștere de +17,6% față de 2021, în timp ce profitul net...
Lavazza trece granița Italiei și deschide primul magazin din Londra
Lavazza trece granița Italiei și deschide primul magazin din Londra
Brandul italian de cafea Lavazza deschide primul său magazin fanion din afara Italiei, iar locația aleasă este centrul Londrei, scrie...
Lavazza, venituri de 2 miliarde de euro în 2020, în scădere față de anul anterior
Lavazza, venituri de 2 miliarde de euro în 2020, în scădere față de anul anterior
Grupul italian Lavazza, unul dintre cei mai importanți producători de cafea din lume, a raportat, anul trecut, venituri totale de peste 2 miliarde...
Lavazza relansează gama Qualità Oro
Lavazza relansează gama Qualità Oro
Lavazza a lansat în România cea mai nouă variantă a gamei Qualità Oro, unul dintre blendurile sale de cafea cu tradiție. Alături de...