Transilvania Nuts mizează pe o creștere de peste 10% a businessului pentru acest an

Transilvania Nuts, companie înființată în urmă cu opt ani de către Levente Bara și Alexandru Chiric, a raportat anul trecut un avans al afacerilor de 35%, până la 59,4 milioane de lei, iar pentru 2022 producătorul urmărește stabilizarea businessului din România și un avans de peste 10% al vânzărilor, potrivit lui Valentin Stăncioiu, Director Comercial Transilvania Nuts. Transilvania Nuts mizează pe o creștere de peste 10% a businessului pentru acest an

“Pentru acest an ne dorim stabilizarea businessului din România şi o creştere de double digit a cifrei de afaceri, din care România să reprezinte cel puţin 30%. Îmbucurător pentru noi este faptul că am reuşit anul trecut dublarea cifrei de afaceri pe piaţa din România. În ceea ce priveşte profitabilitatea, a fost un an provocator şi cu foarte multe investiţii, atât în utilaje noi cât şi în modernizarea celor existente, în aşa fel încât să reuşim să le oferim clienţilor un raport calitate preţ cât mai bun”, a spus Valentin Stăncioiu pentru Progresiv.

Businessul actual este concentrat în proporție de 90% pe export și comerț intracomunitar. Miezul de nucă de la Transilvania Nuts ajunge în 23 de țări, printre cele mai importante piețe de desfacere fiind Spania, Olanda, Germania, Belgia și Franța. În anul 2018 compania a achiziționat brandurile Nutribon și Yoli, iar în 2019 a inaugurat o fabrică de procesare a nucilor, în comuna Ciugud, județul Alba.

Pentru acest an, producătorul are în plan lansarea a două game de produse – în categoria de batoane cu fructe și pe segmentul de mixuri din fructe și nuci – și va pune un accent mai mare pe mărcile proprii. “Provocarea pentru 2022 va fi să supravieţuim schimbărilor de pe piaţă, majorărilor provenite din energie, transport şi materie primă. Este clar ca va trebui să susţinem în continuare producătorii locali, iar între noi şi parteneri să primeze acelaşi lucru”, a adăugat Valentin Stăncioiu.

Alexandru_Chiric 002
Transilvania Nuts și-a bugetat o creștere de 30% a afacerilor și noi investiții în producție
Transilvania Nuts, business înființat în urmă cu zece ani de către Levente Bara și Alexandru Chiric, estimează o creștere de peste 30% a...
 Valentin Stăncioiu, numit Director Comercial al Transilvania Nuts
Valentin Stăncioiu, numit Director Comercial al Transilvania Nuts
Începând cu luna octombrie, Valentin Stăncioiu a fost numit Director Comercial al Transilvania Nuts, companie unde a deținut inițal rolul de...
Transilvania Nuts, finanțare de 3,2 milioane de euro de la BRD
Transilvania Nuts, finanțare de 3,2 milioane de euro de la BRD
BRD Groupe Société Générale a acordat o finanțare de 2,3 milioane de euro companiei Transilvania Nuts. Suma este destinată pentru a acoperi...
Spărgătorul de nuci, reinterpretat pe scena de retail
Spărgătorul de nuci, reinterpretat pe scena de retail
O discuție amicală purtată în urmă cu cinci ani între Alexandru Chiric și Levente Bara s-a conturat într-un business cu miez de nucă devenit...
Transilvania Nuts cumpără brandurile Nutribon și Yoli
Transilvania Nuts cumpără brandurile Nutribon și Yoli
Transilvania Nuts, compania deținută de Levente Bara și Alexandru Chiric, specializată pe zona procesării miezului de nucă, a preluat...
Investiție de peste 4 mil. euro într-o nouă fabrică de procesare a nucilor
Investiție de peste 4 mil. euro într-o nouă fabrică de procesare a nucilor
Procesatorul de miez de nucă Transilvania Nuts, deținut de Levente Bara și Alexandru Chiric, investește 4,2 milioane de euro într-o nouă...