Tipografia Rottaprint produce noile etichete prietenoase cu mediul pentru recipientele lactatelor Napolact

Rottaprint, cea mai mare tipografie producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile din România, anunță parteneriatul cu FrieslandCampina România, producătorul brandului românesc de lactate Napolact. Astfel, toate etichetele termocontractibile utilizate pentru recipientele produselor Napolact vor fi realizate cu folie din PETg, o variantă sustenabilă, prietenoasă cu mediul, produsă de Rottaprint. Tipografia Rottaprint produce noile etichete prietenoase cu mediul pentru recipientele lactatelor Napolact

FrieslandCampina a decis să înlocuiască folia din PVC utilizată în producerea etichetelor termocontractibile (shrink sleeve labels) cu PETg, un produs Rottaprint, rezistent și de calitate, care consumă resurse de energie mai puține și este prietenos cu mediul înconjurător.

Primele teste realizate în producție au avut rezultate foarte bune, iar la începutul anului 2019 apăreau deja pe piață primele produse Napolact în recipiente cu folie termocontractibilă din PETg. Astfel, din portofoliul Napolact, recipientele cu gramaje mici (cele de 230 gr, 330 gr, 400 gr, 750 gr și 900 gr), au fost primele care au beneficiat de înlocuirea foliei din PVC cu cea din PETg. Ulterior, specialiștii Rottaprint au lucrat proactiv la dezvoltarea unei soluții și pentru recipientele cu gramaje mari (de 1.4 litri și 1.6 litri), astfel că în curând toate etichetele Napolact din folie termocontractibilă vor fi realizate exclusiv din PETg.

Soluția propusă de Rottaprint s-a pliat perfect pe caracteristicile pe care FrieslandCampina le caută la etichetele termocontractibile:

● Productivitatea - prin alegerea unui material care funcționează foarte bine pe tot parcursul procesului de producție, fără reducerea vitezei. Mai mult, reglajele inițiale s-au realizat foarte rapid împreună cu specialiștii tehnici din echipa Rottaprint, încă din faza de testare, nefiind necesare alte ajustări.
● Calitatea ambalajului – o caracteristică ce reflectă imaginea brandului. Folia trebuie să aibă un aspect ireproșabil și să se deformeze corect în procesul de contracție.
● Posibilitatea integrării diverselor promoții sezoniere în designul ambalajului. Pe lângă calitatea foarte bună a imprimării, posibilitatea de a derula promoții este un factor important pentru un brand FMCG activ în comunicarea directă cu cumpărătorii săi

„Protejarea mediului înconjurător trebuie să devină o prioritate pentru noi toți, iar Rottaprint își susține activ partenerii să acționeze responsabil cu soluții pentru etichete și ambalaje prietenoase cu natura. În cadrul echipei Rottaprint, suntem constant interesați de tendințele mondiale în ceea ce privește sustenabilitatea și impactul asupra mediului, fapt pentru care venim cu alternative de materiale menite să îi ajute pe clienții noștri, dar și pe consumatorii lor finali să recicleze cât mai ușor recipientele produselor. Parteneriatul cu FrieslandCampina România este unul de lungă durată, iar cheia succesului constă în colaborarea noastră permanentă în implementarea celor mai bune soluții pentru etichetele produselor Napolact”, a declarat Cristi Nechita-Rotta, director general Rottaprint.

default

Pentru FrieslandCampina România, înlocuirea foliei din PVC cu PETg în cazul etichetelor termocontractibile a fost un pas înainte în proiectul prin care își propun să recicleze o mare parte din ambalajele pe care le introduc pe piață. Prin această decizie, întregul ambalaj este unul mai sustenabil, care poluează mai puțin. Folia termocontractibilă folosită de companie prezintă deja avantajul detașării ușoare de pe recipient, datorită benzii perforate, așa că singurul pas în plus pe care va trebui să îl facă consumatorul pentru a contribui la închiderea ciclului este să detașeze folia de pe recipient, potrivit indicațiilor de pe ambalaj.

Rottaprint este cea mai mare tipografie producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile din România. Cu o experiență de peste 30 de ani și colaborări de durată cu branduri de notorietate dintr-o multitudine de domenii, Rottaprint îți pune la dispoziție o gamă variată de etichete autoadezive şi ambalaje flexibile, astfel încât produsele tale să iasă în evidență pe rafturile magazinelor. Alege produsul dorit, cere o ofertă și ai garanția că primești susținere în găsirea soluției potrivite pliată pentru brandul tău și potrivită fluxului tău de producție din partea unor experți în domeniu.

*Articol susținut de Rottaprint.

Rottaprint: Investițiile în tehnologii au redus termenele de producție cu până la 2 zile
Rottaprint: Investițiile în tehnologii au redus termenele de producție cu până la 2 zile
Rottaprint, cea mai mare tipografie flexografică cu capital 100% românesc, producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile în...
Rottaprint: Cerințele clienților, focusate pe sustenabilitate
Rottaprint: Cerințele clienților, focusate pe sustenabilitate
Rottaprint, cea mai mare tipografie flexografică locală producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile în România ale cărei...
Rottaprint și-a majorat exporturile cu circa 40% în 2022
Rottaprint și-a majorat exporturile cu circa 40% în 2022
Rottaprint, cea mai mare tipografie flexografică locală producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile în România, a înregistrat...
Rottaprint, afaceri peste pragul de 30 de milioane de euro în 2022
Rottaprint, afaceri peste pragul de 30 de milioane de euro în 2022
Rottaprint, cea mai mare tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile în România, companie de familie cu...