Simplify deschide un nou centru de e-fulfillment

Simplify, ecosistem de business pentru magazinele online dezvoltat de KLG, își accelerează expansiunea și deschide la Cluj un nou centru de e-fulfillment. Noul centru furnizează servicii logistice pentru magazine online și are o suprafață de 1.500 mp, investiția ridicându-se la 40.000 de euro. Astfel, clienții beneficiază de servicii integrate pentru tot lanțul logistic, de la orice tip de transport pentru aprovizionare, recepția produselor, depozitare, ambalare și etichetare, până la acces la recepția produselor returnate. Simplify deschide un nou centru de e-fulfillment

Simplify, soluția bazată pe integrarea tehnologiei și a fluxurilor operaționale, procesează, în prezent, peste 30.000 comenzi pe lună, înregistrând o creștere de 55%, față de aceeași perioadă a anului trecut.

„Deschiderea noului centru de e-fulfillment de la Cluj susține strategia de dezvoltare a companiei prin care extindem oferta serviciilor de fulfillment și logistică pentru piața de e-commerce din România. Ne bucurăm să avem clienți care și-au triplat volumele față de aceeași perioadă a anului trecut, și totodată, anticipăm că vom încheia acest an cu o creștere de 20% a cifrei de afaceri. De aceea, ne dorim să continuăm creșterea și diversificarea serviciilor în linie cu investițiile strategice ale companiei din ultimul an, pentru a răspunde cât mai bine nevoilor acestora. Astfel, dezvoltarea platformei Simplify și a soluțiilor digitale integrate din depozite rămân principalele noastre priorități și în perioada următoare”, declară Carmen Vasilescu, Logistics Director.

În urma unei investiții de aproximativ 500.000 de euro, compania continuă dezvoltarea soluției de integrare a serviciilor de supply chain, pentru a le putea oferi clienților acces facil la informații. Prin intermediul portalului Simplify, pot fi vizualizate date în timp real, precum statusul tuturor transporturilor de aprovizionare, statusul comenzilor care urmează să ajungă la clienții care au comandat online sau situația stocurilor și a coletelor care urmează să fie livrate.

Compania investește în mod gradual în zona de automatizare și de depozit, iar anul acesta obiectivul este acela de a realiza o serie de achiziții și schimbări pentru platforma Simplify. Astfel, urmează să fie reorganizată zona depozitului și să fie implementate noi sisteme de automatizare a proceselor, cum ar fi achiziționarea unor conveioare și a unui lift pentru etajele platformei, adăugarea unor puncte de validare, precum și a altor echipamente, care să contribuie la eficientizarea proceselor de pregătire a comenzilor pentru magazinele online.

Față de aceeași perioadă a anului trecut, portofoliul Simplify a crescut cu 15%, clienții beneficiind de întregul ecosistem de business: de la transport pentru aprovizionare, la toate aspectele care țin de logistică – recepția produselor, depozitare, servicii cu valoare adăugată (pachete de tip bundle, ambalare specială, etichetare sau re-etichetare), pregătirea comenzilor, logistica retururilor.

Parte din KLG Europe (companie parte din grupul Sinotrans de la sfârșitul anului 2019), KLG Europe România are 9 hub-uri poziționate strategic la nivel național (București, Cluj-Napoca, Timișoara, Brașov, Sibiu, Craiova, Constanța, Brăila și Bacău), iar serviciul de distribuție acoperă toată țara în 24 de ore.

Adrian Ariciu, METRO România: Transformarea înseamnă să adopți o cultură organizațională care încurajează inovația
Adrian Ariciu, METRO România: Transformarea înseamnă să adopți o cultură organizațională care încurajează inovația
Viitorul cash&carry este reprezentat de dezvoltarea multicanal, cu procese integrate și automatizate, consideră Adrian Ariciu, CEO METRO...
Bogdan Gross, re:innovation: Contextul actual determină ca optimizarea proceselor de retail să devină esențială
Bogdan Gross, re:innovation: Contextul actual determină ca optimizarea proceselor de retail să devină esențială
Optimizarea și planificarea proceselor de retail cu ajutorul soluțiilor tehnologice pe baza unor algoritmi de inteligență artificială sunt...
Rolul transportului și logisticii în limitarea provocărilor pentru sectorul FMCG
Rolul transportului și logisticii în limitarea provocărilor pentru sectorul FMCG
Piața bunurilor de larg consum din România a înregistrat creșteri semnificative de la an la an, ceea ce denotă că România are un potențial...
Extinderea hub-ului Gebrüder Weiss din Sibiu, finalizată după o investiție de 3,4 mil. euro
Extinderea hub-ului Gebrüder Weiss din Sibiu, finalizată după o investiție de 3,4 mil. euro
Gebrüder Weiss România, unul dintre principalii jucători ai pieței locale de transport și soluții logistice, anunță finalizarea investiției...