Robert Jasiński, polonezul care a condus businessul Danone în România, a fost recrutat de ETi
Robert Jasiński, managerul polonez care a condus businessul Danone din România în ultimii doi ani, a preluat de la începutul acestui an poziția de Vicepreședinte piețe strategice (Europa, Orientul Mijlociu și America de Nord) în cadrul producătorului de dulciuri ETi.
Robert Jasiński are o experienţă de peste 19 ani în FMCG. Robert s-a alăturat echipei Nutricia din Polonia în anul 2011 şi a gestionat cu succes multe proiecte în cadrul companiei. Din luna octombrie 2021a condus operațiunile Danone pentru România, Bulgaria și zona adriatică. Începând cu luna ianuarie a acestui an, Robert a fost recrutat de către producătorul turc de dulciuri ETi, gestionând din Amsterdam strategia companiei pentru piețe strategice precum Europa, Orientul Mijlociu și America de Nord.
Cariera lui Robert Jasiński a început în Reckitt Benckiser, unde, în decursul celor peste cinci ani petrecuți în cadrul companiei, a urcat ierarhic și a acumulat multiple cunoștințe, bucurându-se de succes și întrebându-se, în același timp, dacă ar putea replica experiența în cadrul altui producător. Acesta a fost și momentul în care Danone l-a contactat, iar Robert a acceptat oferta. „Când am decis să mă alătur companiei, «momentul AHA» pentru mine a fost că în Danone exista un echilibru ideal între a dezvolta businessul și a dezvolta oamenii. Se potrivea perfect cu viziunea mea”, își amintește executivul.
Mai multe despre cariera și lecțiile învățate de către executivul polonez puteți citi aici: Robert Jasiński (Danone), despre cum să mixezi antreprenoriatul și corporația pentru un management freestyle
Un business de familie, înființat în 1961, ETi Group s-a dezvoltat, devenind una dintre cele mai mari companii din Turcia, cu produse comercializate în peste 40 de țări, și încasări de peste 1,3 miliarde de dolari anual. În prezent, ETi Group deține 9 unități de producție, cea mai nouă fiind amplasată în România, dezvoltată cu un buget de peste 50 de milioane de euro. Din ianuarie 2018, odată cu deschiderea operațiunilor în România și Polonia, ETi a început expansiunea la nivel internațional, cu un portofoliu complex de branduri de biscuiți, ciocolată, prăjituri, napolitane și gustări sărate.