Rezultate solide pentru producătorul Purcari în 2018
Producătorul de vinuri Purcari Wineries a raportat pentru 2018 afaceri de 169 de milioane de lei, în creștere cu 19% și un profit net de 46 de milioane de lei, marcând un avans de 58% față de anul precedent, potrivit raportului financiar publicat de companie.
”Cu un an în urmă ne-am listat la bursă și suntem bucuroși pentru performanța cu care am încheiat 2018. Am menținut un nivel ridicat de creștere, profitând de investițiile în calitate pe care le facem de-a lungul anilor. Consumatorii, în special noua generație, devin din ce în ce mai selectivi și sofisticați în ceea ce privește vinul, ceea ce ne avantajează. Anul 2019 a început promițător pentru noi, ne-am stabilit planuri ambițioase”, a declarat Victor Bostan, Director General al Purcari Wineries.
În ceea ce privește performanța pe regiuni, cel mai bun rezultat a fost înregistrat în România, unde compania a avut o creștere a vânzărilor de 30%, urmată de Polonia (+22%), Moldova (+19%) și Cehia și Slovacia (+9%). La polul opus se situează Asia, unde Purcari a raportat o scădere a vânzărilor de 4%.
În România, Purcari are o cotă de piață de 9% per total și o cotă de 30% pe segmentul premium, potrivit datelor publice, ocupând poziția a patra în topul celor mai importanți jucători de vinuri.





