Producătorul Purcari, creștere de 25% a afacerilor la semestru
Producătorul de vinuri Purcari Wineries a raportat pentru primele șase luni ale anului venituri de 87,8 milioane de lei, marcând un avans de 25% față de primul semestru din 2018. În ceea ce privește profitul net, compania a înregistrat un plus de 35%, până la pragul de 21,1 milioane de lei.
„Au fost extrem de satisfăcătoare primele două luni cu echipa Purcari. Sunt impresionat de ceea ce am găsit aici, dar și de potențialul imens pe care îl avem încă în față. Pe măsură ce continuăm să creștem compania, ne-am stabilit scopuri foarte ambițioase și rezultatele din primul semestru sunt o dovadă a eforturilor semnificative depuse de echipă. Nu intenționăm să încetinim acest ritm”, a adăugat Eugen Comendant, Director Operațional Purcari Wineries.
Polonia a contribuit cel mai mult la creștere, raportând un plus de 47% a afacerilor, ca urmare a unei performanțe îmbunătățite a brandului Bostavan. ”Continuăm să ne concentrăm pe reînnoirea gamei Bostavan, în creștere cu 30% pe toate piețele, în beneficiul partenerilor și consumatorilor noștri”, este precizat în raportul financiar publicat de companie.
Purcari Wineries a fost fondată în 1827 și operează patru platforme de producție în România și Moldova. Grupul este lider în segmentul de vinuri premium din România, cu o cotă de 30% și cel mai mare exportator de vin din Moldova, livrând în peste 30 de țări. Compania a raportat în 2018 afaceri de 169 de milioane de lei, în creștere cu 19% și un profit net de 46 de milioane de lei, marcând un avans de 58% față de anul precedent, potrivit raportului financiar publicat de companie.





