Producătorul Olympus deschide un magazin propriu
Olympus, unul dintre cei mai mari producători de lactate din România, intră pe segmentul de retail cu un magazin propriu în incinta Fabricii de Lapte Brașov. Cu o suprafață de 67 mp, magazinul va comercializa întreaga suită de produse Olympus la prețuri de producător. 
În plus, magazinul va desfășura campanii promoționale în cadrul cărora produsele Olympus vor avea prețuri speciale atât pentru clienții ocazionali, cât și pentru comercianții locali care doresc să-și aprovizioneze magazinele rapid, în regim propriu.
„Zilnic, angajați, transportatori și clienți intră pe poarta Fabricii de Lapte Brașov. Mulți ne-au întrebat de ce nu deschidem un magazin al fabricii, o practică ce a fost destul de comună în România. Această întrebare ni s-a părut una foarte pertinentă, iar acum când măsurile de austeritate pun o presiune tot mai mare pe consumatori, am considerat că este momentul să ne implicăm și mai mult în susținerea comunității locale. Astfel, am decis să deschidem primul magazin propriu, nu pentru a concura cu partenerii noștri, ci pentru a oferi un sprijin economiei locale, angajaților și comunității din care facem parte”, a declarat Dimitrios Kelas – Director General Olympus Foods România.
Pe lângă prețuri speciale și promoții, un alt avantaj pe care îl oferă magazinul Fabricii de Lapte Brașov este posibilitatea de a lua contact direct, într-un spațiu modern și deschis publicului, cu toată gama de produse Olympus disponibile în România. Având în vedere portofoliul vast al Olympus, magazinul va facilita și accesul la produsele cu distribuție mai limitată. Adițional, în cadrul magazinului se vor regăsi zone pentru degustare, unde vizitatorii se pot convinge asupra calității produselor nou-lansate sau a celor pe care nu au avut încă ocazia să le încerce.
Fabrica de Lapte Brașov a fost inaugurată în anul 2011 ca urmare a unei investiții de 55 de milioane de euro a Grupului Hellenic Dairies. Valoarea totală a investițiilor depășește în momentul de față suma de 190 de milioane de euro și au vizat modernizarea permanentă a tehnologiilor de producție, extinderi și dotări care au sporit eficiența energetică a unității, reducând în același timp amprenta asupra mediului.
Cea mai recentă investiție majoră, de peste 40 de milioane de euro, a fost finalizată în toamna anului 2024. În urma acesteia, Fabrica de Lapte Brașov a primit un nou centru logistic și unul dintre cele mai mari depozite frigorifice high-bay din România. Capacitatea de colectare a laptelui se ridică acum la peste 1 milion de litri pe zi, iar în ceea ce privește producția, 35% este exportată în țări precum Germania, Italia, Franța, Marea Britanie, Spania și Suedia.








