Producătorul Elmas, creștere de peste 50% a vânzărilor în S1
Golden Foods Snacks, producătorul Elmas, a încheiat primul semestru al acestui an cu o cifră de afaceri de 41,74 milioane de lei, în creștere cu 53% față de aceeași perioadă a anul precedent.
Și din perspectiva profitabilității rezultatele sunt pozitive, compania raportând un profit de 2,3 milioane de lei în primele șase luni ale anului, în timp ce în aceeași perioadă a anului precent producătorul Elmas înregistra pierderi de peste 740 de mii de lei.
Începând cu 2022, Golden Foods Snacks a început parteneriatul de distribuție a produselor Elmas cu PepsiCO. În primele luni de colaborare, compania a reușit să-și tripleze distribuția numerică pe piața locală comparativ cu 2021, iar în 2022, per total, vorbim este un număr de aproximativ patru ori mai mare versus 2021.
Te-ar putea interesa și: Reconfigurarea unei categorii sinonime cu momentele de socializare
”În prima parte a anul 2023, ne-am menținut numărul de clienți. Atingerea obiectivului s-a bazat în primă fază pe dezvoltarea unei ample campanii de publicitate pe TV, pentru brandul Elmas care a stimulat activitățile de distribuție ale PepsiCo”, este precizat în raportul financiar publicat de companie.
În 2023, strategia companiei este de a-și consolida poziția în ceea ce privește distribuția și vizibilitatea produselor pe raft. Societatea a plasat display-uri și standuri metalice pe piață pentru a îmbunătăți atât distribuția (gama de produse), cât și vizibilitatea acestora.
Golden Foods Snacks SA a intrat pe piața din România în octombrie 2009 prin preluarea dreptului de folosință al mărcii „ELMAS natura ne inspiră” și este unul dintre principalii jucători activi pe piața snack-urilor sărate din România.
Activitatea companiei este împărțită în trei linii de business: comerțul modern, comerțul tradițional și exporturile. Activitatea de export este în continuă creștere de la an la an. Elmas estimează o creștere semnificativă pentru acest canal, targetul setat fiind atingerea unei cote de 10% în total vânzări în 2023, în contextul în care exporturile aveau un share de 6,9% în 2022.