Producătorul Elmas, creștere de peste 50% a vânzărilor în S1

Golden Foods Snacks, producătorul Elmas, a încheiat primul semestru al acestui an cu o cifră de afaceri de 41,74 milioane de lei, în creștere cu 53% față de aceeași perioadă a anul precedent. Producătorul Elmas, creștere de peste 50% a vânzărilor în S1

Și din perspectiva profitabilității rezultatele sunt pozitive, compania raportând un profit de 2,3 milioane de lei în primele șase luni ale anului, în timp ce în aceeași perioadă a anului precent producătorul Elmas înregistra pierderi de peste 740 de mii de lei.

Începând cu 2022, Golden Foods Snacks a început parteneriatul de distribuție a produselor Elmas cu PepsiCO. În primele luni de colaborare, compania a reușit să-și tripleze distribuția numerică pe piața locală comparativ cu 2021, iar în 2022, per total, vorbim este un număr de aproximativ patru ori mai mare versus 2021.


Te-ar putea interesa și: Reconfigurarea unei categorii sinonime cu momentele de socializare


”În prima parte a anul 2023, ne-am menținut numărul de clienți. Atingerea obiectivului s-a bazat în primă fază pe dezvoltarea unei ample campanii de publicitate pe TV, pentru brandul Elmas care a stimulat activitățile de distribuție ale PepsiCo”, este precizat în raportul financiar publicat de companie.

În 2023, strategia companiei este de a-și consolida poziția în ceea ce privește distribuția și vizibilitatea produselor pe raft. Societatea a plasat display-uri și standuri metalice pe piață pentru a îmbunătăți atât distribuția (gama de produse), cât și vizibilitatea acestora.

Golden Foods Snacks SA a intrat pe piața din România în octombrie 2009 prin preluarea dreptului de folosință al mărcii „ELMAS natura ne inspiră” și este unul dintre principalii jucători activi pe piața snack-urilor sărate din România.

Activitatea companiei este împărțită în trei linii de business: comerțul modern, comerțul tradițional și exporturile. Activitatea de export este în continuă creștere de la an la an. Elmas estimează o creștere semnificativă pentru acest canal, targetul setat fiind atingerea unei cote de 10% în total vânzări în 2023, în contextul în care exporturile aveau un share de 6,9% în 2022.

 

Consiliul Concurenței autorizează preluarea Derpan de către Golden Foods Snack
Consiliul Concurenței autorizează preluarea Derpan de către Golden Foods Snack
Consiliul Concurenței a autorizat tranzacția prin care Golden Foods Snacks, producătorul brandului Elmas, a preluat Derpan. Prin această...
Producătorul Elmas a început să culeagă roadele parteneriatului cu PepsiCo România
Producătorul Elmas a început să culeagă roadele parteneriatului cu PepsiCo România
Golden Foods Snacks, producătorul Elmas, a încheiat primul semestru al acestui an cu o cifră de afaceri de 27,16 milioane de lei, în creștere...
Proprietarul brandului Elmas vrea să preia compania Derpan
Proprietarul brandului Elmas vrea să preia compania Derpan
Golden Foods Snacks vizează extinderea pe sectorul de panificație și patiserie prin preluare Derpan, tranzacție aflată în analiză la...
Golden Foods Snacks împrumută aproape 2 milioane de euro pentru extinderea producției
Golden Foods Snacks împrumută aproape 2 milioane de euro pentru extinderea producției
Proprietarul brandului de semințe, alune și fructe deshidratate Elmas accesează două linii de credit de la CEC Bank prin programul IMM Prod...