P&G a vândut brandul Wash&Go grupului italian Conter

Gigantul american Procter & Gamble a vândut recent brandul Wash&Go producătorului italian de bunuri de îngrijire personală Conter, valoarea tranzacției nefiind comunicată de companie. Potrivit acordului, P&G a asigurat distribuția brandului până în luna septembrie, începând cu această dată distribuția produselor Wash&Go fiind realizată de compania Sarantis. P&G a vândut brandul Wash&Go grupului italian Conter

”Wash&Go a fost vândut grupului Italian Conter, urmând ca P&G să asigure distribuția produselor pentru o perioadă de șase luni. De asemenea, potrivit acordului P&G va produce brandul Wash&Go pentru o perioadă de un an de la finalizarea transferului”, a declarat pentru revista Progresiv, Cornelia Sofronie, Communication Manager la Procter & Gamble România.

”Conter a achiziționat în această primăvara brandul Wash&Go. Prin această tranzacție ne vom întări poziția pe piața bunurilor de îngrijire personală. Distribuția produselor va fi asigurată de compania Sarantis, cu care am încheiat recent un contract de colaborare. Pe lângă Wash &Go, Sarantis va distribui și brandurile Tesori D’Oriente și Denim”, a declarat Giorgio Berni, Export Area Manager Conter.

Pentru P&G, decizia de a vinde brandul Wash&Go face parte dintr-o strategie mai amplă prin care compania vrea să renunţe la brandurile care înregistrează creșteri mai lente și să își concentreze energia și resursele pe brandurile cu un potențial de creștere mai mare. Ca parte a procesului de transformare, în vară, s-a anunțat și trasferul produslor cosmetice către grupul Coty Inc pentru 12 miliarde de dolari, tranzacția urmând să fie finalizată la jumătatea anului 2016. De asemenea, anul trecut producătorul a vândut mărcile de săpun Camay și Zest rivalului său Unilever şi divizia de baterii Duracell către Berkshire Hathaway, fondul de investiţii controlat de miliardarul american Warren Buffett pentru 4,7 miliarde de dolari.


 

 5 to go extinde portofoliul de produse pentru retail
5 to go extinde portofoliul de produse pentru retail
Unul dintre cele mai îndrăgite produse ready to drink din portofoliul 5 to go, Italian Sparkling Espresso este acum disponibil și în varianta...
Piața locală de fuziuni și achiziții, perspective de redresare pe termen scurt
Piața locală de fuziuni și achiziții, perspective de redresare pe termen scurt
Piața de fuziuni și achiziții din România a avut un început de an lent, cu 15 tranzacții cu o valoare de 170 milioane euro, încheiate în...
5 to go lansează o rețea de vending snacks
5 to go lansează o rețea de vending snacks
5 to go își extinde orizonturile de business odată cu preluarea unei minirețele de vending snacks, pe care o va dezvolta sub brandul Fast Shop...
5 to go lansează primul frappe UHT disponibil în retail
5 to go lansează primul frappe UHT disponibil în retail
5 to go lansează un nou produs pentru segmentul retail, unic în categoria sa în România. Este vorba despre cutia de 1L de frappe. Ca urmare a...
5 to go își consolidează prezența în retail printr-un parteneriat strategic cu Carrefour
5 to go își consolidează prezența în retail printr-un parteneriat strategic cu Carrefour
5 to go lansează un parteneriat strategic alături de Carrefour prin care își consolidează prezența în retail. Această colaborare se...
5 to go vrea vânzări de 1 milion de euro în retail în 2023
5 to go vrea vânzări de 1 milion de euro în retail în 2023
5 to go și-a setat atingerea pragului de 1 milion de euro cifră de afaceri în retail pentru anul viitor, în contextul în care pentru 2022...