5 to go lansează primul frappe UHT disponibil în retail
5 to go lansează un nou produs pentru segmentul retail, unic în categoria sa în România. Este vorba despre cutia de 1L de frappe. Ca urmare a succesului înregistrat de produsele ready to drink lansate de 5 to go acum doi ani, echipa de dezvoltare a companiei propune acum primul produs la litru UHT din portofoliul 5 to go.
Noul produs „This is frappe” lansat de 5 to go este unul premium, cu un conținut redus de zahăr. Ambalajul de 1L și poziționarea de preț în segmentul accesibil îl fac ideal atât pentru consumul acasă, adresat publicului fidel 5 to go și celor care caută produse pe bază de cafea ce conțin lapte, ideale pentru consum sezonier, dar și pentru segmentul de clienți din zona de hoteluri, piscine sau baruri, ce caută soluții eficiente, fără investiții suplimentare și fără pierderi.
„Dezvoltarea portofoliului 5 to go adresat segmentului de retail a fost un pas important pentru dezvoltarea și consolidarea brandului nostru. Divizia de retail 5 to go este în expansiune, iar la doi ani de când a fost accesat acest segment, a ajuns să dețină deja o pondere de 15%. Cu fiecare produs lansat, am reușit să reconfirmăm încrederea consumatorilor noștri, care au ocazia să experimenteze gustul 5 to go și în afara cafenelelor noastre printr-o varietate mare de produse. Toate produsele dezvoltate sunt atente la trenduri și preferințe de consum și vin cu rețete optimizate, cu ingrediente naturale sau conținut redus de zahăr. Acest frappe în ambalaj de 1L are un potențial extrem de mare: adresează o categorie în creștere, într-un ambalaj unic pentru segment, cu preț competitiv”, a declarat Radu Savopol, cofondator 5 to go.
Citește și 5 to go vrea vânzări de 1 milion de euro în retail în 2023
Totodată, gama de produse pentru acasă a fost completată de un nou produs ready to drink pe bază de cafea – Irish Cappuccino, la sticlă de 250 ml. De asemenea, au fost lansate și siropurile mini pentru cafea, în sticle de 50 ml, disponibile în șase arome, dintre cele mai apreciate de consumatori – cocos, vanilie, amaretto, caramel, caramel sărat și Irish cream, plus două sortimente fără zahăr, vanilie și caramel.
În acest moment, frappe-ul este disponibil pentru comandă în platforma Freshful, urmând să fie listat în rețelele de retail.
La începutul acestui an, compania a lansat un parteneriat strategic alături de Carrefour prin care își consolidează prezența în retail. Această colaborare se concretizează prin prezența la raft în hypermarketurile Carrefour a produselor din gama 5 to go dedicate segmentului de retail, prin deschiderea a 11 locații sub denumirea oficială de Coffee Corner 5 to go și a cafenelelor din zona de snacking a magazinelor Carrefour. Trei dintre aceste locații au fost deschise la finalul anului trecut, iar alte cinci se află în curs de inaugurare, în patru orașe din țară.
Businessul 5 to go a fost lansat de Radu Savopol și Lucian Bădilă în 2015, aducând pe piața HoReCa un concept inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate. În prezent, 5 to go se apropie de pragul de 500 de unități, fiind cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. În 2020, brandul 5 to go s-a extins și în retail cu o gamă de produse dedicată ce cuprinde caspule de cafea, cafea la IBRIK, apă cu vitamine VIWA by 5 to go, sirop cafea, cookies organici. Compania alocă un buget de peste 150.000 de euro în 2023 în proiecte noi, design de produse și echipă.