P&G demarează o nouă investiție în fabrica de la Urlați și începe producția perlelor parfumate Lenor

După patru ani de la inaugurarea la Urlați, județul Prahova, a unei fabrici pentru capsule de detergent Ariel PODs, gigantul Procter & Gamble a demarat, în aceeași locație, o linie de producție a perlelor parfumate Lenor, aceasta fiind una dintre cele mai recente inovații ale companiei în îngrijirea țesăturilor. P&G a început producția perlelor parfumate Lenor în fabrica de la Urlați. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro

Astfel, noua linie de producție completează operațiunile P&G în România: fabrica de produse pentru îngrijirea părului și cea pentru capsule de detergent Ariel PODs din Urlați, sediul general și centrul regional de servicii din București și centrul logistic din Timișoara. Peste 1400 de angajați P&G lucrează în aceste locații, deservind 12 piețe din regiune, reprezentând peste 60 de milioane de consumatori.

„Am marcat recent cea de-a 30-a aniversare de la începerea operațiunilor P&G în România, în 1994. Am investit constant în țară și putem spune cu mândrie că am pus România pe harta globală a companiei. Toate acestea au fost posibile datorită istoriei de succes a P&G pe piața locală și, cel mai important, profilului excepțional al echipelor noastre", a declarat Radu Maftei, Senior Vice President & Managing Director Procter & Gamble South East Europe.

Inovațiile din spatele gamei de perle parfumate Lenor se bazează pe cercetări constante despre nevoile consumatorilor. Un aspect important pentru aceștia este reprezentat de intensitatea și longevitatea parfumului produselor utilizate în îngrijirea hainelor. Astfel, compania a îmbunătățit gama de perle parfumate Lenor, oferind o prospețime mult mai intensă. Acestea sunt compuse din capsule de parfum care sunt ținute împreună sub formă de perle. Fiecare dintre noile capsule de parfum este alcătuită din multe micro secțiuni care se activează în momente diferite, eliberând un parfum mai consistent și o intensitate a prospețimii pe o perioadă mai îndelungată. Perlele parfumate Lenor sunt ușor de utilizat și sunt sigure pentru toate culorile, țesăturile și tipurile de spălare.

P&G a început producția pe plan local în anul 2010, deschizând fabrica pentru produse de îngrijire a părului de la Urlați, una dintre cele mai avansate unități din punct de vedere tehnologic și mai prietenoase cu mediul din cadrul grupului, la nivel global. În 2021 P&G a investit, tot la Urlați, într-o nouă fabrică ce produce capsule de detergent Ariel PODs. Pe lângă cele două fabrici de ultimă generaţie, prezenţa P&G este completată de centrul logistic din Timişoara şi de sediul operaţiunilor şi centrul global de servicii din Bucureşti. Acesta a fost fondat în 2006, iar astăzi este al doilea cel mai mare centru de acest fel din Europa. Echipa este formată din aproximativ 330 de profesionişti, care vorbesc 15 limbi şi deservesc 66 de site-uri P&G şi peste 100 de ţări. Centrul joacă un rol important în operaţiunile globale, procesând peste 1 milion de facturi pe an şi furnizând servicii de achiziţii şi IT.

Procter&Gamble România a raportat anul trecut o cifră de afaceri de 2,59 mld. lei pentru Procter&Gamble Distribution, respectiv 278,7 milioane lei pentru Procter&Gamble Marketing România, arată datele furnizate de Ministerul de Finanțe.

Premium Food Group are aprobarea autorităților antitrust pentru preluarea The Family Butchers. Detalii pe revistaprogresiv.ro
Premium Food Group are aprobarea autorităților antitrust pentru preluarea The Family Butchers
Autoritățile antitrust din Germania și-au exprimat acordul ca Tönnies, parte a Premium Food Group (PFG), să preia majoritatea acțiunilor în...
GRATARESCU, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Cris-Tim accelerează diversificarea portofoliului și lansează gama „Grătărescu”
Grupul Cris-Tim, liderul pieței de carne procesată și al segmentului ready meal din România, accelerează diversificarea portofoliului și...
Kormotech Lithuanian Facility
Businessul Kormotech, creștere de aproape 10 milioane de euro în 2024
Kormotech a încheiat anul 2024 cu o cifră de afaceri de 156,2 milioane de euro (162,66 milioane de dolari), cu 9,8 milioane de euro mai mult față...
Atelier Artesana in Carrefour Baneasa 01
Artesana își face intrarea în retailul specializat printr-o colaborare cu Carrefour
Brandul românesc de lactate artizanale Artesana a deschis primul spațiu experimental, sub numele „Atelier Artesana”, în cadrul hipermarketului...
Grupul Ion Mos preia brandul Lucas Bites
Grupul Ion Moș preia brandul românesc Lucas Bites și marchează un nou pas în consolidarea portofoliului
Grupul Ion Moș, unul dintre liderii industriei alimentare din România, anunță achiziția companiei Lucas Bites, recunoscută pentru produsele...
gama de produse ready meals Vascar
Vascar intră în categoria de ready meals printr-o investiție de peste 1 mil. euro
Vascar, unul dintre principalii producători români din industria cărnii, face un pas strategic pe piața de ready meals, printr-o investiție de...