Perla Harghitei finalizează prima parte din planul de investiții de 40 mil. euro

Producătorul de apă îmbuteliată Perla Harghitei a finalizat o investiție de 5,4 milioane de euro într-o nouă staţie de management a apei, proiectul fiind parte a unui program de modernizare şi eficientizare a sistemelor de captare, îmbuteliere şi livrare a apelor minerale naturale din portofoliu, cu o valoare totală de 40 de milioane de euro. linie de imbuteliere Perla Harghitei

„Investițiile se materializează și încep să producă efecte. Am finalizat recent investiția de 5,4 milioane de euro în stația de managementul apei. Avem o capacitate de stocare a apei de 900 de metri cubi, ceea ce ne ajută să reducem pierderile de apă minerală naturală în proces cu aproximativ 5 milioane de litri pe an”, a explicat Mihai Neagu, CEO Perla Harghitei.

Investițiile la nivel de companie nu se opresc însă aici, pe lista proiectelor pentru anul 2025 regăsindu-se un depozit nou de 5.400 de metri pătrați cu o capacitate totală de 10.000 de paleți și nouă rampe de încărcare și o nouă clădire de birouri, cu o suprafață utilă de 1130 de metri pătrați.

„Bugetul pentru investițiile puse pe listă pentru anul viitor se ridică la 7,6 milioane de euro. În plus, depozitul nou vine la pachet cu o rearanjare a liniilor de îmbuteliere și instalarea unei noi linii. De asemenea, pentru anul 2027 aveam bugetată o nouă linie de îmbuteliere sticlă, proiect pe care cel mai probabil va fi nevoie să-l devansăm pentru că anul acesta atingem volumele estimate pentru 2027”, a mai punctat executivul Perla Harghitei.

+30%, ținta de creștere pentru Perla Harghitei în 2024

Pentru anul acesta, Perla Harghitei și-a setat un plus valoric de 30%, ceea ce înseamnă atingerea unei cifre de afaceri de 39,84 de milioane de euro și o creștere de 14% la nivel de profit, până la 6,2 milioane de euro.

„În perioada ianuarie-august am comercializat 136,11 milioane de litri de apă minerală îmbuteliată, iar cifra de afaceri raportată se ridică la 26,68 de milioane de euro. Drept urmare, suntem în grafic cu ritmul de creștere și considerăm că vom atinge pragul setat”, a declarat Mihai Neagu.

Perla Harghitei, una dintre principalele companii de îmbuteliere și comercializare a apei minerale naturale din România și lider în categoria apă minerală naturală îmbuteliată în sticlă returnabilă, are în portofoliu brandurile Perla Harghitei și Tiva Harghita, disponibile consumatorului în variantele plată, carbo și ușor carbo, în toate lanțurile de distribuție cunoscute.

Apa minerală naturală în bazinul Ciucului Inferior de la poalele Munților Harghita a fost descoperită în anii ’50, zona vulcanică oferind un potențial important de resurse. În 1974 s-a construit fabrica actuală în Sâncraieni (județul Harghita) și a început comercializarea apelor sub brandul Perla Harghitei.

Mai multe detalii despre strategia de creștere a buinessului Perla Harghitei puteți ciți într-un interviu pe larg cu Mihai Neagu, CEO Perla Harghitei în ediția de octombrie a Revistei Progresiv.

Fostul vicepreședinte Apemin, numit Director General Aqua Bilbor
Fostul vicepreședinte Apemin, numit Director General Aqua Bilbor
Producătorul de apă minerală naturală Aqua Bilbor anunță numirea noului Director General, Alin Gliga, și continuarea investițiilor pentru...
Mihai Neagu, Perla Harghitei și Tușnad: „Nu decelerăm ritmul de creștere, dar nici eforturile și nici acțiunile”
Mihai Neagu, Perla Harghitei și Tușnad: „Nu decelerăm ritmul de creștere, dar nici eforturile și nici acțiunile”
Cu toate că măsurile legislative și transmiterea lor într-un mod mai puțin transparent îngreunează la scenă deschisă toată activitatea...
Mihai Neagu, numit Director General al Perla Harghitei și Apemin Tușnad
Mihai Neagu, numit Director General al Perla Harghitei și Apemin Tușnad
Grupul de companii Perla Harghitei și Apemin Tușnad, unul dintre cei mai mari producători de apă minerală naturală din România, l-a numit pe...
Apemin Tușnad estimează afaceri în creștere și a bugetat investiții de peste 46 mil. lei în următorii trei ani
Apemin Tușnad estimează afaceri în creștere și a bugetat investiții de peste 46 mil. lei în următorii trei ani
Apemin Tușnad, una dintre cele mai importante companii din categoria apelor minerale naturale, care îmbuteliază brandurile Tușnad, Artesia și...