PepsiCo extinde afacerile în Egipt
PepsiCo a anunțat planurile recente de investiții pentru piața din Egipt și, potrivit acestora, extinderea businessului în acest an este estimată la 100 de milioane de dolari. De altfel, această investiție face parte din angajamentul PepsiCo de a injecta 515 milioane de dolari pe piața egipteană din 2018 până în 2021, potrivit FoodBev Media.
Compania intenționează să extindă liniile de producție a două dintre filialele sale, Pepsi Cola Egipt și Chipsy. Mai mult, PepsiCo anunță că va investi și în tehnologie, dezvoltare durabilă, dar și proiecte de dezvoltare comunitară.
Săptămâna trecută, PepsiCo l-a numit pe Wern Yuen Tan în funcția de CEO al activității sale din Asia Pacific, Australia, Noua Zeelandă și China.
Pentru anul trecut, compania a raportat venituri nete de peste 67 de miliarde de dolari, în creștere cu 3,9% față de rezultatele din 2018. Totodată, profitul operațional a marcat un avans de 2%, până la 10,29 de miliarde de dolari, după rezultatele bune din Europa și din America Latină.
Pentru 2020, PepsiCo estimează o creștere a veniturilor organice cu 4% și o creștere constantă a câștigurilor per acțiune de 7%.