PepsiCo, creștere a vânzărilor pe segmentul de snackuri

În trimestrul II al anului, vânzările PepsiCo s-au ridicat la valoarea de 15,95 mld. dolari, în scădere cu 3,1% față de perioada anterioară, dar peste așteptările analiștilor. PepsiCo, creștere a vânzărilor pe segmentul de snackuri

Vânzările Frito Lay în America de Nord au crescut cu 7%, compensând scăderea similară ca valoare înregistrată de PepsiCo Beverages.

Cifrele respectă tendințele din primul trimestru, când vânzările companiei au fost afectate de pandemia de COVID-19, potrivit FoodBev Media.

Deși divizia de băuturi se confruntă cu probleme, cea de snackuri continuă să crească. La începutul acestei luni, Frito Lay a anunțat o investiție de 200 mil. dolari în extinderea fabricii de snackuri din Georgia, Statele Unite.

"În ciuda provocărilor semnificative aduse de pandemie, afacerile noastre au avut performanțe destul de bune în acest trimestru, mai ales cele din zonele de snackuri și mâncare", a declarat Ramon Laguarta, Președinte și CEO PepsiCo. "În mod încurajator, pe măsură ce restricțiile și interdicțiile sunt ridicate, iar gradul de mobilitate a populației crește, am observat și o dinamică mai bună a mixului de canale de vânzare. Cu toate acestea, mediul rămâne unul volatil și cu multă incertitudine."

El a adăugat că PepsiCo nu va oferi, încă, perspective financiare pentru anul în curs.

PepsiCo România investește peste 2 milioane de dolari în energie verde
PepsiCo România investește peste 2 milioane de dolari în energie verde
PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță finalizarea celui mai recent proiect de energie verde prin...
PepsiCo are un nou HR Director în regiunea Balcanilor de Est
PepsiCo are un nou HR Director în regiunea Balcanilor de Est
PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță numirea Silviei Petre în funcția de HR Director PepsiCo East...
PepsiCo investește 13 mil. dolari în fabrica de băuturi răcoritoare Dragomirești
PepsiCo investește 13 mil. dolari în fabrica de băuturi răcoritoare Dragomirești
PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță o investiție de 13 milioane de dolari în instalarea unei...
Profitul PepsiCo, creștere de peste 70% în T2
Profitul PepsiCo, creștere de peste 70% în T2
”Putem să creștem prețurile pentru că shopperii ne vor cumpăra oricum”, afirmau la începutul anului reprezentanții PepsiCo, declarație...
PepsiCo investește 100 de milioane de dolari în fabrica Star Foods din Popești-Leordeni
PepsiCo investește 100 de milioane de dolari în fabrica Star Foods din Popești-Leordeni
PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi răcoritoare, anunță o investiție în valoare de 100 de milioane de...
PepsiCo investește 159 mil. $ într-o nouă fabrică
PepsiCo investește 159 mil. $ într-o nouă fabrică
PepsiCo investește în extinderea producției pe categoria snackurilor sărate și anunță că a demarat lucrările pentru construirea unei noi...