PepsiCo, creștere a vânzărilor pe segmentul de snackuri
În trimestrul II al anului, vânzările PepsiCo s-au ridicat la valoarea de 15,95 mld. dolari, în scădere cu 3,1% față de perioada anterioară, dar peste așteptările analiștilor.
Vânzările Frito Lay în America de Nord au crescut cu 7%, compensând scăderea similară ca valoare înregistrată de PepsiCo Beverages.
Cifrele respectă tendințele din primul trimestru, când vânzările companiei au fost afectate de pandemia de COVID-19, potrivit FoodBev Media.
Deși divizia de băuturi se confruntă cu probleme, cea de snackuri continuă să crească. La începutul acestei luni, Frito Lay a anunțat o investiție de 200 mil. dolari în extinderea fabricii de snackuri din Georgia, Statele Unite.
"În ciuda provocărilor semnificative aduse de pandemie, afacerile noastre au avut performanțe destul de bune în acest trimestru, mai ales cele din zonele de snackuri și mâncare", a declarat Ramon Laguarta, Președinte și CEO PepsiCo. "În mod încurajator, pe măsură ce restricțiile și interdicțiile sunt ridicate, iar gradul de mobilitate a populației crește, am observat și o dinamică mai bună a mixului de canale de vânzare. Cu toate acestea, mediul rămâne unul volatil și cu multă incertitudine."
El a adăugat că PepsiCo nu va oferi, încă, perspective financiare pentru anul în curs.