Panovia, investiţii de 1,4 milioane de euro într-o nouă secţie de producţie

Compania Panovia, care activează pe piaţa de patiserie congelată din România, a finalizat construcţia unei noi secţii de producţie, investiţiile ridicându-se la 1,4 milioane de euro, bani proveniţi din fonduri europene. Procesul de implementare s-a întins pe o perioadă de doi ani, la final capacitatea de producţie cresc\nd cu 60%. În cei 10 ani de la înfiinţare, Panovia a investit peste 3 milioane de euro în eficientizarea producţiei.  Panovia, investiţii de 1,4 milioane de euro într-o nouă secţie de producţie

În acest moment, portofoliul de produse al companiei este grupat în funcţie de segmentul de piaţă şi de distribuitori. Astfel, pentru retail, compania produce: aluat foietaj, foi de plăcintă, saleuri - marca Morăriţa; strudel şi minipateuri - marca Ema. Pentru horeca, compania oferă: patiserie, viennoiserie şi brutărie (baghete, chifle), marca Panovia Profesional.

„Panovia susţine patiseria cu o puternică amprentă locală. Direcţia pe care ne-am propus-o încă de la bun început, a fost să creăm şi să promovăm produse care răspund gusturilor preferate ale consumatorilor români. De altfel, am marcat aniversarea de 10 ani şi printr-un nou slogan “Patiserie gustată de români”, tocmai pentru a încuraja consumul produselor fabricate în România. Panovia foloseşte ingrediente furnizate de producători români, concepe constant noi produse şi utilizează cele mai noi tehnologii europene în îmbunătăţirea produselor”, declară Sabin Mărţoiu, director general Panovia.

În prezent, compania are 120 de angajaţi, majoritatea având o vechime de peste 6 ani în firmă. În 2014, cifra de afaceri s-a ridicat la aproape 4,7 milioane de euro, în creştere cu 40% faţă de anul 2013. Pentru anul acesta, compania vizează o majorare de 15% a businessului.
 

Sezamo: 75% dintre coșurile de cumpărături includ pâine și produse de panificație
Sezamo: 75% dintre coșurile de cumpărături includ pâine și produse de panificație
Supermarketul online Sezamo anunță că 75% dintre coșurile de cumpărături ale clienților săi conțin cel puțin un produs de panificație sau...
Programul național care sprijină investițiile în noi unități de procesare, aprobat de Guvern
Programul național care sprijină investițiile în noi unități de procesare, aprobat de Guvern
Guvernul a aprobat procedura de implementare a Programului Investalim care presupune acordarea unei scheme de sprijin în valoare de aproape 600 de...
Adrian Ariciu, Metro: Ultimii trei ani, un antrenament extraordinar în ceea ce privește găsirea de soluții pentru orice fel de criză
Adrian Ariciu, Metro: Ultimii trei ani, un antrenament extraordinar în ceea ce privește găsirea de soluții pentru orice fel de criză
Ultimii aproape trei ani au fost un antrenament extraordinar pentru noi în ceea ce privește dezvoltarea rezilienței și a soluțiilor pentru orice...
Meda anunță investiții de peste 30 de milioane de lei în următorii trei ani
Meda anunță investiții de peste 30 de milioane de lei în următorii trei ani
Compania Meda, unul dintre cei mai importanți producători de mezeluri din țară, anunță investiții de peste 30 de milioane de lei în...
Lantmännen Unibake demarează o investiție de 90 mil. euro pe piața locală
Lantmännen Unibake demarează o investiție de 90 mil. euro pe piața locală
Lantmännen Unibake, unul dintre cei mai mari producători globali de produse de panificație proaspete și congelate, continuă investițiile pe...
Tranzacție pe piața de patiserie: Dr. Oetker preia Panovia
Tranzacție pe piața de patiserie: Dr. Oetker preia Panovia
Dr. Oetker, cel mai mare jucător de pe piaţa aditivilor alimentari, a preluat Rimco, compania care deține acțiunile producătorului de produse...