Obligațiunile Prefera Foods intră la tranzacționare
10 septembrie este data la care prima emisiune de obligațiuni Prefera intră la tranzacționare pe Sistemul Multilateral de Tranzacționare sub simbolul bursier PRF26E. Este vorba despre o emisiune în valoare de 5 milioane de euro, bani care ar urma să fie folosiți pentru dezvoltarea activității curente, precum și finanțarea extinderii pe piețe externe.
„Compania a vândut în cadrul unui plasament privat de obligațiuni un număr de 10.000 de obligațiuni corporative negarantate, denominate în euro, cu o valoare nominală individuală de 500 euro. Compania a atras de la investitori suma de 5 milioane de euro. Obligațiunile au scadența la 23 iulie 2026 și o rată anuală a cuponului fixă de 7,5%, plătibil semestrial. În cadrul plasamentului derulat în luna iulie a acestui an, au subscris 127 investitori, dintre care 18 investitori calificați și 109 investitori de retail”, este anunțul Bursei de Valori București.
„Prefera Foods este pregătită să promoveze cu curaj în Europa, dar și pe alte continente, brandul Unfished. Piața alimentelor a fost revoluționată în ultimii ani de această categorie a produselor pe bază de plante și evoluția brandului Unfished de la lansare și până acum a dovedit că acesta este viitorul. Astfel, acest prim succes de a obține fondurilor necesare pentru a ne dezvolta capacitatea de producție și a intensifica distribuția internațională pentru acest brand născut la Alba Iulia nu face decât sa ne bucure și să ne ambiționeze. Suntem mândri de oamenii extraordinari din echipa Prefera Foods care au contribuit la succesul acestei inovații culinare made in Romania”, susținea Raul Ciurtin, CEO Prefera Foods, în vara acestui an.
Prefera Foods este unul dintre cei mai mari jucători pe piaţa conservelor din România. În 2017, compania a fost preluată de antreprenorul Raul Ciurtin și, tot atunci, compania a trecut printr-un proces de restructurare și modernizare ale portofoliului. În prezent, portofoliul Prefera Foods cuprinde branduri precum „Capricii și Delicii”, „de Azi” și „Unfished”, brand inovator care oferă o alternativă vegetală la ton și somon.