Numiri strategice în cadrul companiei Tazz

Departamentele de Strategie, Business Development și Marketing din cadrul Tazz au din această lună o nouă conducere care va continua dezvoltarea businessului local ale cărui principale direcții vizează creșterea poziției pe piață, precum și extinderea spre alte piețe noi.Numiri strategice în cadrul companiei Tazz

Astfel, cu o experiență de peste opt ani în strategii de creștere pe piața de food delivery, acumulată ca Managing Director la FoodPanda Ungaria și ca Growth Operations Director la JOKR Los Angeles, Daniel Kovats va ocupa funcția de Chief Strategy Officer în cadrul Tazz. Motivat de o abordare antreprenorială a dezvoltării de business, orientată spre soluții creative și produse inovatoare, Daniel se alătură echipei Tazz în misiunea de a susține creșterea companiei pe piața locală și de a deschide noi piețe în viitorul apropiat.

Pe aceeași direcție strategică de dezvoltare, Răzvan Acsente devine Chief Marketing Officer, responsabil de coordonarea întregii activități de marketing a companiei. Răzvan va continua să dezvolte strategia de creștere și consolidarea relației cu toate grupurile interesate din ecosistemul Tazz – livratori, consumatori și restaurante partenere. Înainte de Tazz, Răzvan a ocupat poziția de Digital Commercial Manager la Vodafone, după ce a gestionat strategia de marketing și comunicare la OLX Group România, în calitate de Head of Marketing.

Poziția de Chief of Business Developement la Tazz va fi preluată chiar de unul dintre fondatori, Mihai Brenda. El este unul dintre antreprenorii timișoreni care au dezvoltat business-ul local EuCeMănânc, care din anul 2019 face parte din grupul eMAG, devenit Tazz în aprilie 2020 – soluția integrată pentru livrare ultra-rapidă de mâncare gătită, alimente și bunuri de larg consum. Cu experiență extinsă în dezvoltarea de strategii operaționale, de marketing și vânzări, Mihai Brenda se va ocupa de dezvoltarea de noi linii de business, esențiale pentru planurile de expansiune pe termen lung ale companiei.


Citește și

Cum vrea Tazz by eMAG să cucerească piața de food delivery


„După un an plin de reușite, ne pregătim să încheiem anul în forță, cu o echipă imbatabilă de profesioniști, pregătiți să întâmpine orice provocare cu idei inovatoare și experiență solidă de business. Am încredere în echipa noastră că împreună vom depăși toate obiectivele propuse și vom consolida strategia Tazz, mai ales că ne leagă o dorință comună: să oferim clienților și partenerilor noștri cea mai bună experiență de delivery de pe piață” a declarat Alin Șerban, CEO Tazz.

La un an de la rebrandingul platformei Eucemananc în tazz by eMAG, platforma tazz by eMAG a ajuns la peste 1,2 milioane de instalări ale aplicației mobile și peste 500.000 de clienți activi în fiecare lună, fiind cea mai descărcată aplicație din categoria „Food & Drink”.

Investițiile și proiectele derulate pe parcursul anului trecut au condus la vânzări cu valori de 13 ori mai mari față de cele din 2019. Mâncarea și produsele de bază au înregistrat cele mai mari creșteri: produse de curățenie, articole sportive, cosmetice și alte produse de îngrijire personală.

Platforma, care a ajuns la un portofoliu de peste 6.000 de restaurante și magazine partenere, își propune să depășească pragul de 10.000 de parteneri în următorul an și să genereze un volum de vânzări de opt ori mai mare în 2021.

Penny extinde opțiunile de livrare la domiciliu printr-un nou parteneriat cu Tazz
Penny extinde opțiunile de livrare la domiciliu printr-un nou parteneriat cu Tazz
Penny România și Tazz au semnat un parteneriat menit să ofere mai multe opțiuni de cumpărături online clienților din România. Prin acest nou...
Dublare de business și focus major pe segmentul de retail pentru Tazz
Dublare de business și focus major pe segmentul de retail pentru Tazz
În ciuda contextului dificil, pentru Tazz, platforma de food delivery care face parte din grupul eMAG, ultimele luni au adus dinamici pozitive, miza...
Tazz, creștere de 37% a partenerilor din retail. Planurile aplicației de food delivery includ listarea Profi, Penny și Carrefour
Tazz, creștere de 37% a partenerilor din retail. Planurile aplicației de food delivery includ listarea Profi, Penny și Carrefour
Tazz, aplicația de food delivery, a înregistrat o creștere double digits a volumului tranzacționat în platformă în perioada ianuarie -...
tazz by eMAG, vânzări de 13 ori mai mari în 2020 față de 2019
tazz by eMAG, vânzări de 13 ori mai mari în 2020 față de 2019
La un an de la rebrandingul platformei Eucemananc în tazz by eMAG, platforma tazz by eMAG a ajuns la peste 1,2 milioane de instalări ale...