Novak Djokovic intră în acționariatul Waterdrop

Jucătorul de tenis Novak Djokovic intră în acționariatul waterdrop, cu o investiție de șapte cifre. Waterdrop este un startup care își propune să încurajeze oamenii să consume mai multă apă și, la șase ani de la lansare, a ajuns la peste 2 milioane de clienți online. În prezent, waterdrop are peste 300 de angajați, este listată în peste 20.000 de puncte de vânzare și operează în peste 40 de magazine din Europa, SUA și Singapore. Novak Djokovic intră în acționariatul Waterdrop

„Un stil de viață sănătos include o hidratare corespunzătoare, fără concesii cu privire la impactul asupra mediului. Cred că lucrând împreună putem avea un impact semnificativ, eliminând toate sticlele de plastic din turnee. Vreau să-mi asum responsabilitatea pentru alegerile mele ca atlet, figură publică și tată, și să nu mai promovez utilizarea oricăreia dintre aceste băuturi îmbuteliate”, declară Novak Djokovic.

Waterdrop avea deja un nume în lumea sportului, devenind un standard pentru hidratare prin lansarea produsului waterdrop Microlyte: o capsulă efervescentă de stimulare a hidratării ce conține cinci electroliți și nouă vitamine. Waterdrop Microlyte are o aromă naturală, nu conține zahăr sau cofeină și elimină deșeurile plastice, prin faptul că acestea se dizolvă în apă, fără a fi nevoie să fie îmbuteliate.

„Suntem încântați că Novak Djokovic se alătură echipei noastre în calitate de investitor și ambasador. Este o adevărată inspirație, nu doar pentru mine, ci pentru multe generații. Dedicarea lui pentru un stil de viață sănătos și sustenabil se aliniază perfect cu misiunea noastră și suntem încrezători că, prin sprijinul lui, vom putea avea un impact real și vom revoluționa industria băuturilor răcoritoare”, declară Martin Murray, CEO și fondator waterdrop.

Compania austriacă îi susține deja pe Danielle Collins și Taylor Fritz, jucători de tenis americani, subliniind importanța unor ambasadori de brand devotați.

Waterdrop este un brand fondat în 2016 de Martin Donald Murray și Henry Murray, având misiunea să încurajeze oamenii de pretutindeni să consume mai multă apă pentru o viață mai sănătoasă, longevivă și sustenabilă. În 2022, Waterdrop a primit recunoașterea Financial Times ca fiind compania cu cea mai rapidă creștere din sectorul Food and Beverage din Europa. Compania este prezentă și pe piața din România, unde în primele luni de la intrare a raportat peste 2.000 de comenzi.

Studiu Waterdrop: 51% dintre români nu consideră apa de la robinet o sursă sigură de hidratare
Studiu Waterdrop: 51% dintre români nu consideră apa de la robinet o sursă sigură de hidratare
Jumătate dintre consumatorii români crede că apa de la robinet nu este o sursă sigură de hidratare, arată un studiu desfășurat de Waterdrop...
Waterdrop lansează colecția Microlyte Berry
Waterdrop lansează colecția Microlyte Berry
Waterdrop, compania dedicată eliminării zahărului din băuturi și promovării unui stil de viață sănătos și sustenabil, lansează o nouă...
Românii, pe locul 3 în Europa de Est în ceea ce privește consumul de apă la PET
Românii, pe locul 3 în Europa de Est în ceea ce privește consumul de apă la PET
Majoritatea consumatorilor din cinci țări din Europa Centrală și de Est consumă aproximativ un litru de apă pe zi, în timp ce 45,1% dintre...
Fostul CEO Western Union intră în echipa Waterdrop
Fostul CEO Western Union intră în echipa Waterdrop
Hikmet Ersek, fostul președinte al multinaționalei Western Union, se alătură brandului Waterdrop, în funcția de consilier special al CEO-ului...
Waterdrop România își extinde gama de băuturi din ingrediente naturale
Waterdrop România își extinde gama de băuturi din ingrediente naturale
Waterdrop, producătorul de origine austriacă lansat pe piața din România în septembrie 2021, continuă dezvoltarea pe piața locală și...
Producătorul de microdrink-uri Waterdrop intră pe piața din România
Producătorul de microdrink-uri Waterdrop intră pe piața din România
Waterdrop, producător de microdrink-uri (cuburi compacte de hidratare care se dizolvă în apă), își face debutul pe piața românească prin...