Noi schimbări în managementul Coca-Cola România

The Coca-Cola Company continuă promovarea românilor la nivel internațional cu o nouă mutare strategică. Începând din această toamnă, Alina Bucelea este noul Performance Insights Director al companiei pentru Europa Centrală și de Est. Noi schimbări în managementul Coca-Cola România

Numirea Alinei în noua funcție vine după un mandat de cinci ani în poziția de Commercial Strategy Manager al Coca-Cola România, care va fi preluată de Bosko Popeskov. Din noua poziție, Alina își va folosi experiența acumulată pentru a redesena sistemele de performanță la nivel regional, integrând și analizând toți indicatorii esențiali ai afacerii, ajutând totodată membrii echipei de conducere să aibă o înțelegere corectă a performanței prin dezvoltarea unor perspective inovatoare.

Alina Bucelea s-a alăturat Sistemului Coca-Cola în urmă cu 19 ani, la Coca-Cola HBC România, în cadrul departamentelor Trade Marketing și Research, iar 6 ani mai târziu a făcut trecerea către Coca-Cola România, unde a fost Planning Manager pentru România și Bulgaria, ocupând apoi mai multe funcții cu responsabilități pe partea de cercetare pentru regiunea Adriatică & Balcani și pe partea de Strategy & Insights pentru România.

Bosko Popeskov este noul Commercial Strategy Manager al Coca-Cola România. Bosko a activat anterior în cadrul Procter&Gamble Elveția, în Geneva, unde a deținut mai multe poziții în domeniile Strategy & Insights în ultimii 10 ani.
Noul Commercial Strategy Manager al Coca-Cola România a studiat inginerie la Universitatea din Belgrad.

În România, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. Pe plan local, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său, Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola. 

Natalia Stroe, numită Director General Coca-Cola Company Belgia și Luxemburg
Natalia Stroe, numită Director General Coca-Cola Company Belgia și Luxemburg
Natalia Stroe, executivul român care în ultimii doi ani a ocupat poziția de CEO al Coca-Cola Company Polonia și statele baltice, a fost...
Kantar: Coca-Cola rămâne cel mai vândut brand din lume
Kantar: Coca-Cola rămâne cel mai vândut brand din lume
Coca-Cola rămâne cel mai vândut brand din lume, fiind ales de pe raft de către consumatori de aproape 8,3 miliarde de ori, arată studiul Brand...
Coca-Cola HBC România, declin de peste 10% al volumelor în T1
Coca-Cola HBC România, declin de peste 10% al volumelor în T1
Coca-Cola HBC România, liderul pieței de băuturi răcoritoare, a înregistrat o scădere de peste 10% (low-double digits) a volumelor...
Coca-Cola HBC investește 42 mil. euro într-o fabrică din Italia
Coca-Cola HBC investește 42 mil. euro într-o fabrică din Italia
Coca-Cola HBC Italia a anunțat că va investi peste 42 de milioane de euro în fabrica Oricola din Abruzzo, scrie esmmagazine.com. Investiția va fi...
Îmbuteliatorul Coca-Cola, scădere de 8% a volumelor pe piața locală în 2023
Îmbuteliatorul Coca-Cola, scădere de 8% a volumelor pe piața locală în 2023
Coca-Cola HBC România, liderul pieței locale de băuturi, a raportat pentru anul 2023 volume de 186,8 milioane de unit cases. Rezultatul...
Contribuția socio-economică a Sistemului Coca-Cola în România, creștere cu peste 20% în 2021
Contribuția socio-economică a Sistemului Coca-Cola în România, creștere cu peste 20% în 2021
Activitatea Sistemului Coca-Cola – compus din companiile Coca-Cola România și Coca-Cola HBC România – a generat o valoare adăugată în...