Noi schimbări în managementul Coca-Cola România
The Coca-Cola Company continuă promovarea românilor la nivel internațional cu o nouă mutare strategică. Începând din această toamnă, Alina Bucelea este noul Performance Insights Director al companiei pentru Europa Centrală și de Est.
Numirea Alinei în noua funcție vine după un mandat de cinci ani în poziția de Commercial Strategy Manager al Coca-Cola România, care va fi preluată de Bosko Popeskov. Din noua poziție, Alina își va folosi experiența acumulată pentru a redesena sistemele de performanță la nivel regional, integrând și analizând toți indicatorii esențiali ai afacerii, ajutând totodată membrii echipei de conducere să aibă o înțelegere corectă a performanței prin dezvoltarea unor perspective inovatoare.
Alina Bucelea s-a alăturat Sistemului Coca-Cola în urmă cu 19 ani, la Coca-Cola HBC România, în cadrul departamentelor Trade Marketing și Research, iar 6 ani mai târziu a făcut trecerea către Coca-Cola România, unde a fost Planning Manager pentru România și Bulgaria, ocupând apoi mai multe funcții cu responsabilități pe partea de cercetare pentru regiunea Adriatică & Balcani și pe partea de Strategy & Insights pentru România.
Bosko Popeskov este noul Commercial Strategy Manager al Coca-Cola România. Bosko a activat anterior în cadrul Procter&Gamble Elveția, în Geneva, unde a deținut mai multe poziții în domeniile Strategy & Insights în ultimii 10 ani.
Noul Commercial Strategy Manager al Coca-Cola România a studiat inginerie la Universitatea din Belgrad.
În România, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. Pe plan local, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său, Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola.





