Nestlé România, creștere de două cifre în primele nouă luni ale lui 2017

Nestlé România anunță o creștere financiară de 11% pentru primele nouă luni ale anului. Cel mai mare procent în cifra de afaceri a companiei este adus de cafea, hrana pentru copii, cereale pentru micul-dejun și produse culinare, potrivit informațiilor furnizate de companie.  Nestlé România, creștere de două cifre în primele nouă luni ale lui 2017

”Suntem foarte bucuroși să anunțăm că și în acest an Nestlé România a continuat să aibă o creștere sustenabilă, atingând un prag de două cifre. Credem în puterea produselor noastre și ne propunem să menținem tendința de creștere, atât până la sfârșitul anului, cât și pentru anul 2018, având valorile noastre și nutriția ca factori principali care ne ghidează în toate activitățile pe care le desfășurăm”, a declarat Leszek Wacirz, CEO Nestlé România.

Printre principalele realizări ale Nestlé România în 2017 trebuie menționat segmentul de capsule de cafea Nescafé Dolce Gusto, acesta având o dezvoltare accelerată și semnificativă, fiind cel mai dinamic, cu o creștere de peste 20% în volum și valoare față de anul trecut. Totodată, Nestlé a investit și în extinderea portofoliului, lansând și relansând în România peste 20 de produse, printre care Joe Noir, Nestlé Cheerios Oats Cranberry și Nescafé 3in1 Piccolino.

La nivel global, Nestlé a raportat vânzări totale de 56,5 de miliarde de euro, în ușoară scădere față de aceeași perioadă a anului trecut (-0,4%), din cauza efectului negativ al schimbului valutar, dar și a unei divizări nete de 2,6% (în principal datorită creării societății mixte Froneri). Organic, vânzările Nestlé au înregistrat o creștere de 2,6% (0,8% în piețele dezvoltate și 5,1% în piețele în curs de dezvoltare).

„Rezultatele noastre de vânzări pentru primele nouă luni sunt în concordanță cu așteptările comunicate în iulie. Creșterea vânzărilor organice a continuat să beneficieze de creșterea volumului din industrie, ceea ce ilustrează capacitatea noastră de a inova și satisface cererea consumatorilor. Prețurile au rămas constante. Pentru Nestlé, îmbunătățirea eficienței este o prioritate. Am identificat oportunități suplimentare de accelerare a ameliorării marjelor noastre, ceea ce a dus la o creștere suplimentară a restructurării și a cheltuielilor aferente în anul 2017. Prin urmare, acum așteptăm ca marja de profit operațională de tranzacționare să scadă cu 40-60 puncte de bază”, explică Mark Schneider, CEO Nestlé.

Nestlé este unul dintre cei mai importanți producători de alimente și  este prezent pe piața locală din 1995. Producătorul are peste 1.000 de angajați în București, dar și la fabrica din Timișoara. Anul trecut Nestlé a raportat afaceri de 770 de milioane de lei, cel mai bun rezultat al companiei din ultimii 9 ani, înregistrând o creștere de 13%.
 

Nestlé lansează 40 de noi produse în cinci segmente de piață diferite
Nestlé lansează 40 de noi produse în cinci segmente de piață diferite
Nestlé, cea mai mare companie de alimente și băuturi din lume, lansează 40 de noi produse în cinci segmente de piață diferite, dintre care 20...
 Vânzările Nestlé România, evoluție peste media la nivel de grup în T1
Vânzările Nestlé România, evoluție peste media la nivel de grup în T1
Nestlé România a înregistrat o creștere de 2,1% a vânzărilor organice, rezultat peste avansul raportat la nivel de grup. Astfel, Nestlé a...
Silvia Sticlea, Nestlé România: În 2024 mizăm pe dezvoltare și inovație pentru creșterea businessului
Silvia Sticlea, Nestlé România: În 2024 mizăm pe dezvoltare și inovație pentru creșterea businessului
Pentru Nestlé România, 2023 a fost un an al consecvenței, strategie care a poziționat businessul în topul creșterii la nivel de grup, cu un...
Nestlé România, creștere de 19% a businessului în primele nouă luni ale anului
Nestlé România, creștere de 19% a businessului în primele nouă luni ale anului
Nestlé România, parte a celei mai mari companii de produse alimentare și băuturi din lume, a încheiat primele nouă luni ale anului cu o...
Nestlé România, creștere organică de 19,2% în prima jumătate a anului
Nestlé România, creștere organică de 19,2% în prima jumătate a anului
Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, anunță rezultatele financiare globale pe primul semestru al anului...
Nestlé România, creștere de 11,1% în primele nouă luni ale anului
Nestlé România, creștere de 11,1% în primele nouă luni ale anului
Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, anunță rezultatele financiare pe primele nouă luni ale anului 2022....