Molson Coors, scădere de 8,7% a vânzărilor nete la nivel global în Q1 2020

Producătorul de bere Molson Coors a raportat o scădere de 8,7% a vânzărilor nete în primul trimestru din 2020, în comparație cu perioada similară de anul trecut. Afectate de pandemia de coronavirus, vânzările au ajuns la 2,1 miliarde de dolari în primele trei luni din acest an. Molson Coors, scădere de 8,7% a vânzărilor nete la nivel global în Q1 2020

În Europa, vânzările nete au scăzut cu 15,5%, iar în America de Nord cu 7,4%.

EBITDA a scăzut cu 16,6%, până la 352,2 milioane de dolari, față de 422,3 milioane de dolari în primul trimestru din anul trecut.

Președintele și CEO-ul Molson Coors, Gavin Hattersley, a descris primul trimestru din 2020 ca fiind ”diferit de orice altă perioadă din lunga istorie a companiei noastre”.

Compania a emis un avertisment de impact negativ atât asupra vânzărilor nete cât și a profitului în 2020, mai ales în al doilea trimestru. Producătorul de bere își retrage prognozele financiare pentru 2020, invocând incertitudinea cauzată de impactul pandemiei de coronavirus.

Pe piața locală, grupul canadian Molson Coors deține compania Bergenbier, care are în portofoliu branduri ce sunt produse aici, ca Noroc, Staropramen, Beck’s, Stella Artois și Lowenbrau, pe lângă care mai importă și mărcile Corona și Leffe.

Bergenbier devine partener UNTOLD. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Bergenbier devine partener UNTOLD
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, continuă dezvoltarea parteneriatelor strategice și încheie o colaborare de lungă...
Bergnebier campanie CSR Traieste Responsabil
Bergenbier S.A. lansează proiectul #TraiesteResponsabil ce promovează consumul responsabil de alcool
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, își consolidează angajamentul față de responsabilitatea socială și moderația...
portofoliu bauturi Bergenbier SA
Bergenbier S.A. și-a redus emisiile de carbon cu 22% în 2023
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, a făcut progrese în reducerea amprentei de carbon, în special în fabrica din...
Mihai Voicu, Director General Bergenbier S.A
Afacerile Bergenbier, creștere de 14% în 2023  
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, unul dintre cei mai importanți producători de bere din România, a încheiat anul...
Bergenbier lansează un nou sortiment de mixuri de bere fără alcool Fresh
Bergenbier lansează un nou sortiment de mixuri de bere fără alcool Fresh
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, continuă expansiunea în segmentul mixurilor de bere fără alcool și lansează...
Bergenbier își consolidează portofoliul în segmentul premium cu două beri fără alcool
Bergenbier își consolidează portofoliul în segmentul premium cu două beri fără alcool
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors, lansează două produse cu 0.0% alcool în segmentul premium. Staropramen 0.0 și Stella Artois 0.0...