Miruna Smeureanu, noul Marketing Director Coca-Cola România și Moldova
Coca-Cola România anunță o nouă schimbare în echipa de top management. Începând cu luna martie 2017, Miruna Smeureanu preia coordonarea departamentului de marketing al companiei, din poziția de Marketing Director Coca-Cola România & Moldova.
Miruna Smeureanu este parte din echipa Coca-Cola de 15 ani, timp în care a ocupat cu succes poziții strategice, atât la nivel local, cât și regional, în departamente precum cele de comunicare, public affairs și marketing.
„Am acceptat cu bucurie să preiau acest nou rol, întorcându-mă după o perioadă destul de lungă, la un domeniu foarte drag mie, marketingul. Provocarea este cu atât mai mare, întrucât ne aflăm într-o nouă eră a comunicării de brand și ne adresăm unui consumator extrem de conectat care setează noi standarde și tendințe ale inovației. Am alături o echipă puternică și ambițioasă, care a obținut rezultate remarcabile în ultimii ani”, declară Miruna Smeureanu.
Compania Coca-Cola este cel mai mare jucător global din industria băuturilor răcoritoare din lume, cu peste 500 de branduri în portofoliu, distribuite în peste 200 de ţări. Valoarea cumulată a brandurilor sale este estimată la 20 de miliarde de dolari.
În România, sistemul Coca-Cola este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său, Coca-Cola Hellenic (CCH) România - compania care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România.





