Mars se alătură Coaliției G7 Business for Inclusive Growth

Producătorul Mars se alătură unei coaliții formate din 34 de companii internaționale care s-au angajat să intensifice acțiunile de promovare a drepturilor omului în industriile în care activează, să ofere locuri de muncă incluzive și să promoveze incluziunea. 

 
Coaliția G7 B4IG (Business for Inclusive Growth) este prima inițiativă de acest gen a mediului de afaceri, datorită abordării sale integrate de combatere a inegalității, a dimensiunii sale internaționale și a perspectivei bazate pe construirea unor conexiuni între companii, guverne și organizații caritabile. Aceasta este coordonată de Organizația pentru Cooperare și Dezvoltare Economică (OCDE). 
 
Membrii coaliției, printre care se numără și Danone, L'Oréal, Henkel, Johnson & Johnson și Ikea, provin din diverse sectoare de activitate, au peste 3,5 milioane de angajați în întreaga lume și venituri anuale de peste 1.000 de miliarde de dolari.
 
Strategia G7 B4IG se bazează pe trei piloni:
Angajamentul mediului de afaceri de a lupta împotriva inegalităților, pentru promovarea drepturilor omului, a incluziunii și diversității la locul de muncă, dar și de-a lungul întregului lanț valoric;
Un incubator pentru generarea sau extinderea unor noi modele de afaceri incluzive, stimulând inovația socială și parteneriatele public-private la nivel microeconomic;
Un forum pentru promovarea unor mecanisme de finanțare inovatoare între mediul de afaceri, autorități și organizații caritabile. 
 
Proiecte demarate de Mars în cadrul acestei inițiative
 
Companiile membre ale coaliției au prezentat peste 50 de proiecte cumulând investiții de peste un miliard de dolari pentru programul incubator al B4IG, proiecte pe care doresc să le promoveze și să le dezvolte în cadrul acestei colaborări. 
Mars a prezentat mai multe proiecte, inclusiv programul Cocoa & Women for Change, inițiativă care face parte din strategia mai amplă a companiei, Cocoa for Generations - o abordare pe termen lung pentru adoptarea unor practici responsabile și durabile în cadrul lanțului de aprovizionare cu cacao. 
Obiectivele coaliției B4IG au fost prezentate președintelui Franței Emmanuel Macron, la Palatul Elysée, în prezența liderilor de la Summitul G7 de la Biarritz.
 
 „Reciprocitatea, unul dintre principiile de bază Mars, înseamnă crearea unor beneficii solide care sunt împărtășite. Nu este vorba de filantropie, ci mai degrabă de înțelegerea faptului că o afacere poate avea succes numai dacă permite tuturor partenerilor, comunității și mediului să prospere. Acesta este motivul pentru care ne alăturăm efortului B4IG de a ajuta la crearea unei economii mai incluzive, care să ofere oportunități mai bune pentru toți", a declarat Grant F. Reid, CEO-ul Mars.
 
Mars este o afacere de familie cu o istorie de peste o sută de ani în fabricarea de dulciuri, sosuri, suplimente alimentare pe bază de cacao și pet food (produse pentru hrana animalelor de companie). Cu vânzări anuale de aproximativ 35 de miliarde de dolari, compania deține în portofoliu branduri precum Snickers, Twix, Skittles, Pedigree, Whiskas sau CocoaVia.
 
Mars se alătură Coaliției G7 Business for Inclusive Growth
Top Social Brands 2021: Brandurile campioane în social media din România
Top Social Brands 2021: Brandurile campioane în social media din România
Revista Biz a lansat ediția a 13-a a clasamentului celor mai active branduri în social media din România, care aduce în prim-plan 50 de branduri...
FINALIST PROGRESIV AWARDS: Kaufland lansează prima fermă regenerativă din România
FINALIST PROGRESIV AWARDS: Kaufland lansează prima fermă regenerativă din România
Institutul de Cercetare în Permacultură din România și Kaufland România lansează proiectul Sol și Suflet, primul Centru Permanent de Inovare,...
Pepsi, rezultate în creștere pe 2020 la nivel global
Pepsi, rezultate în creștere pe 2020 la nivel global
PepsiCo Inc a raportat rezultate pozitive pe trimestrul patru din anul trecut, finalizând 2020 cu cifre în creștere față de...
Studiu: 45% dintre români spun că obișnuiesc să facă zilnic curățenie
Studiu: 45% dintre români spun că obișnuiesc să facă zilnic curățenie
Reveal Marketing Research a derulat un studiu privind comportamentul de consum al românilor cu privire la produsele de curățenie în această...
Studiu: 36% dintre români obișnuiesc să cumpere mereu același brand de lactate
Studiu: 36% dintre români obișnuiesc să cumpere mereu același brand de lactate
În medie, 16% dintre români consumă zilnic sau aproape zilnic lactate, iar 19% dintre aceștia spun că au în medie un consum de lactate de...
Planul Nestlé EMENA pentru emisii nete zero până în 2050
Planul Nestlé EMENA pentru emisii nete zero până în 2050
Schimbările climatice prezintă un risc imens pentru viitorul alimentelor. În același timp, producția și consumul de alimente reprezintă o...