Magazinele DIANA, prima rețea independentă de retail din România care implementează cu succes tehnologia EDI

Pentru digitalizarea, automatizarea și securizarea transferului de documente în relația cu furnizorii, rețeaua DIANA a ales să utilizeze platforma de tip Electronic Data Interchange Expert Supplier.

Decizia a fost luată în contextul în care comunicarea optimă cu furnizorii de marfă este esențială pentru susținerea unui nivel ridicat al satisfacției clienților, iar aceasta trebuie să se realizeze în mod precis și controlat, astfel încât procesele de aprovizionare și vânzare să fie fluente. Magazinele DIANA, prima rețea independentă de retail din România care implementează cu succes tehnologia EDI

Tranzacționarea unui volum mare de date impune automatizarea procesului de transfer de documente în format electronic, iar prin utilizarea platformei Expert Supplier retailerul Magazine DIANA va reduce semnificativ operarea manuală a acestora și implicit costurile aferente, își va optimiza stocurile de marfă și va maximiza productivitatea angajaților.

Accelerarea și eficientizarea procesului de comunicare prin intermediul tehnologiei Electronic Data Interchange oferă în același timp avantaje multiple și furnizorilor de marfă:

- Preluarea rapidă a comenzilor face posibilă rezervarea, pregătirea și livrarea mărfii în timp util către magazine, astfel încât experiența consumatorilor să se ridice la nivelul așteptărilor;
- Disponibilitatea ridicată la raft a produselor creează premisele unui sell-out ridicat;
- Timpul astfel câștigat poate fi investit în activitățile de analiză și planificare necesare dezvoltării continue a relației, respectiv extinderea portofoliului de produse, planificarea de acțiuni de marketing pentru promovarea produselor în vederea creșterii vânzărilor etc.;
- Îmbunătățirea cash-flow-ului prin eliminarea erorilor de operare a documentelor, generatoare de costuri suplimentare ca urmare a livrărilor neconforme.

„După o serie de investiții masive direcționate către extinderea și modernizarea capacităților de producție ale grupului, dar și către linia de retail, unde în paralel cu proiectul de expansiune a rețelei a demarat și unul de remodelare a magazinelor deja existente, grupul DIANA se concentrează pe continuarea proceselor de calificare a personalului și de digitalizare. Am decis să optăm pentru soluții care să răspundă atât necesităților noastre operaționale și strategice, cât și cerințelor de sustenabilitate, parte importantă în strategia noastră actuală și de viitor. Colaborarea cu Expert Software a fost o decizie bazată pe standardele noastre tradiționale în alegerea partenerilor – soluții inovative, valori și obiective comune, dorința de a dezvolta relații de afaceri reciproc bazate pe încredere, siguranță și angajament”, explică Adina Crăciunescu, Managing Partner grup DIANA.

default

„Extinderea parteneriatului cu grupul de companii DIANA face parte din strategia noastră de încurajare a adoptării soluțiilor de transformare digitală și de către retailerii independenți locali și vine în mod natural în contextul creșterii comunității formate din peste 3.000 de producători și distribuitori interesați să se conecteze electronic cu partenerii de business”, adaugă Cătălin Costache, CEO si Fondator Expert Software. 

DIANA este o companie de familie cu buletin 100% românesc, care după 30 de ani de dezvoltare continuă operează două linii principale de business – DIANA Abator și Fabrică de Mezeluri, prezentă atât în topul abatoarelor, cât și în cel al producătorilor de preparate din carne din România și rețeaua de retail Magazine DIANA, aflată în topul Local Key Accounts, prin care gestionează 65 de locații, acoperind 6 județe.

Rețeaua de retail se află în continuă expansiune, în perioada imediat următoare urmând să fie bifată deja cea de-a patra inaugurare de magazin pentru anul în curs. Lanțul de retail propune clienților o sortimentație variată ce acoperă necesitățile zilnice, atât produse food – o zonă importantă în economia spațiilor fiind destinată gamei extinse de produse și preparate din carne DIANA, cât și non food, in-store bakery corners, zone de fructe și legume desfășurate pe spații generoase și in-store corners DIANA Gourmet, concept dezvoltat să răspundă exigențelor consumatorilor care aleg produse premium și bio. Rețeaua de Magazine DIANA încurajează producția locală, prin focus permanent pe identificarea și listarea producătorilor locali din zonele unde este prezentă.

Fondată în 2003, Expert Software este o companie 100% românească, a cărei activitate este axată pe realizarea de produse și soluții necesare dezvoltării digitale a companiilor. Expert Supplier este o platformă de ultimă generație de tip Electronic Data Interchange, concepută pentru a ușura transformarea digitală a procesului de colaborare în regim Business-to-Business.

*Articol susținut de Expert Software.

Magazine DIANA: Ne-am depășit targetul propus pentru 2023 din perspectiva cifrei de afaceri
Magazine DIANA: Ne-am depășit targetul propus pentru 2023 din perspectiva cifrei de afaceri
Retailerul Magazine Diana a încheiat anul financiar 2023 cu o cifră de afaceri de peste 400 de milioane de lei, marcând o creștere de cel puțin...
Rețeaua Magazine DIANA își consolidează prezența în județul Argeș
Rețeaua Magazine DIANA își consolidează prezența în județul Argeș
Rețeaua Magazine Diana, unul dintre cei mai importanți jucători independenți din piața locală de retail, își consolidează prezența în...
Magazinele Diana, evoluție bazată pe investiții constante în dezvoltare
Magazinele Diana, evoluție bazată pe investiții constante în dezvoltare
Prezentă în șase județe, rețeaua de magazine Diana reușește să extindă baza de clienți de la an la an atât prin expansiune, dar și prin...
Rețeaua Magazine Diana continuă investițiile în rural
Rețeaua Magazine Diana continuă investițiile în rural
Rețeaua Magazine Diana continuă investițiile în extinderea rețelei de magazine și deschide o nouă locație în mediul rural. Deschis în...