Macro tendințe în comportamentul consumatorilor din România, la ESOMAR România 2023

Conferința locală a industriei de cercetare de piață „ESOMAR Connect ROMANIA 2023” revine cu cea de-a 9-a ediție, sub tema „ Macro tendințe în comportamentul consumatorilor din România”. Evenimentul va avea loc miercuri, 15 noiembrie, la Hotel Sheraton. Macro tendințe în comportamentul consumatorilor din România, la ESOMAR România 2023

Programul „ESOMAR Connect 2023” include o agendă dinamică susținută atât de agenții/companii de cercetare de piață (internaționale și locale), cât și de clienți finali (care folosesc serviciile industriei de cercetate de piață). Tema din acest an este despre tendințele consumatorilor și, implicit, despre înțelegerea intereselor consumatorilor români. Aceste tendințe modelează comportamentele prin care oamenii interacționează cu produsele și serviciile; iar consumatorii, la rândul lor, influențează modul în care companiile ar trebui să își planifice strategiile de marketing și de vânzări.

„ESOMAR Connect 2023” se va bucura și de prezența unui invitat special, un renumit „storyteller” pentru brandurile globale, pe care le ajută să se adapteze dinamicii piețelor și tendințelor economice prin utilizarea unor tehnici jurnalistice, transformând astfel informațiile economice și predictiile statistice în povești de impact. Este vorba despre Grant Fuller, Fondator Every Rung.

Evenimentul „ESOMAR Connect” reprezintă un parteneriat între ESOMAR și SORMA România și va fi găzduit de Alina Șerbănică, Membru în Consiliul Director al ESOMAR. ESOMAR Connect se adresează specialiștilor în cercetare de piață și de marketing reprezentând jucătorii din toate industriile (FMCG, retail, IT/technology și telecom, servicii bancare, healthcare etc.), precum și profesorilor, studenților sau viitorilor specialiști în cercetarea de piață.

Companiile din industria de cercetare de piață prezente cu speakeri la această conferință sunt Anamnesis, Daedalus New Media Research, DataDiggers, Exact Business Solutions, iSense Solutions, ISRA Center, Kantar, Mercury Research, MKOR Consulting și Nielsen IQ.

„ESOMAR Connect 2023” găzduiește și speakeri din partea clienților (beneficiari ai serviciilor de cercetare de piață): Alka Group România, OTP Bank România și Synevo. Pentru mai multe informații despre eveniment sunt disponibile aici.


 

Jovan Radosavljevic, Coca-Cola HBC România: Vom vedea cât de afectată va fi piața anul acesta
Jovan Radosavljevic, Coca-Cola HBC România: Vom vedea cât de afectată va fi piața anul acesta
Pentru Coca-Cola HBC România ultimii ani au atins puncte nevralgice în ceea ce privește predictibilitatea, legislația, impozitarea,...
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Piața de retail și bunuri de larg consum din România va continua să fie influențată de tehnologie și digitalizare, consideră Ramona...
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Pe o piață cu o dinamică precum cea a retailului și a bunurilor de larg consum orientarea spre inovație, calitatea produselor oferite și...
“Market trends and innovation in Market Research”, la ESOMAR România 2022
“Market trends and innovation in Market Research”, la ESOMAR România 2022
Conferința locală a industriei de cercetare de piață „Best of Esomar (BOE) Romania 2022” revine cu cea de-a 8-a ediție, sub tema...