Liderul pieței locale de bere și-a triplat profitul în 2016

Ursus Breweries, cel mai mare jucător pe piața locală a berii, a raportat anul trecut un profit de 144 de milioane de lei (32 milioane de euro la un curs de 1 euro = 4,49 – n.red.), în creștere cu 227% față de anul 2015, când producătorul a înregistrat un rezultat de 44 de milioane de lei, potrivit celor mai recente date publicate pe Ministerul de Finanțe. Liderul pieței locale de bere și-a triplat profitul în 2016

În ceea ce privește cifra de afaceri, producătorul a încheiat anul financiar 2016 cu o cifră de afaceri netă de 1,63 de miliarde de lei (363 milioane de euro), marcând un avans de aproximativ 3% prin comparație cu 2015.

Performanța businessului Ursus Breweries vine în condițiile în care anul trecut consumul de bere pe piața locală a stagnat la 15,8 milioane de hectolitri, consumul per capita situându-se la 80 de litri per capita.

La capitolul investiții, producătorul a alocat anul trecut 7 milioane de euro în retehnologizarea celor trei unități de producție pe care le deține, în Timișoara, Buzău și Brașov.

La finalul lunii martie, Ursus Breweries a devenit oficial parte a grupului japonez Asahi, care a finalizat achiziția fostelor operațiuni de business și mărci deținute de SAB Miller în Europa Centrală și de Est, care include afacerile din Cehia, Slovacia, Polonia, Ungaria și România. Astfel, 2016 a fost practic ultimul an în care Ursus Breweries a activat sub umbrela gigantului SABMiller. Ursus Breweries deține în portofoliu branduri precum Ursus, Timișoareana, Ciucaș, Grolsch, Peroni sau Redd’s.
 

Ursus Breweries a inaugurat o nouă linie de îmbuteliere în fabrica din Brașov, parte a unei investiții de 50 mil. de euro
Ursus Breweries a inaugurat o nouă linie de îmbuteliere în fabrica din Brașov, parte a unei investiții de 50 mil. de euro
Ursus Breweries a inaugurat în fabrica din Brașov o nouă linie de îmbuteliere, precum și noi depozite, laboratoare și spații de birouri, care...
Robert Uzună, Ursus Breweries: Orice proiecție de business devine fragilă la intersecția a 3 crize
Robert Uzună, Ursus Breweries: Orice proiecție de business devine fragilă la intersecția a 3 crize
Piața berii din România a cunoscut în primele cinci luni ale anului o contracție de 9% ca urmare a creșterii taxelor, măsură care se...
Ursus Breweries are un nou Președinte
Ursus Breweries are un nou Președinte
Michał Mrowiec, actualul Vicepreședinte de Vânzari al Kompania Piwowarska, va prelua rolul de Președinte al Ursus România începând cu data de...
Ursus Breweries îl numește pe Richard Heerink în rolul de Vicepreședinte Strategy & Insights
Ursus Breweries îl numește pe Richard Heerink în rolul de Vicepreședinte Strategy & Insights
Richard Heerink, manager cu peste 15 ani de experiență în industria berii, s-a alăturat echipei de conducere a Ursus Breweries în calitate de...
Ursus Breweries, investiții de peste 50 mil. euro în producție și logistică
Ursus Breweries, investiții de peste 50 mil. euro în producție și logistică
Ursus Breweries, cel mai important jucător din industria locală a berii, a investit în perioada 2018-2020 peste 50 de milioane de euro în...
Ursus Breweries are un nou Vicepreședinte Tehnic
Ursus Breweries are un nou Vicepreședinte Tehnic
Duncan Crow a fost numit Vicepreședinte Tehnic al Ursus Breweries, poziție din care va superviza cele trei fabrici de bere din Buzău, Brașov și...