Lavazza vrea vânzări de 2 miliarde euro după achiziția Carte Noire

Luigi Lavazza SpA, cel mai mare producător italian de cafea, vrea să atingă vânzări anuale de aproximativ 2 miliarde de euro până în 2020, creșterea fiind susținută de consolidarea operațiunilor pe piața italiană, dar și de o serie de achiziții recente, a declarat directorul general al companiei, Antonio Baravalle. Lavazza vrea vânzări de 2 miliarde euro după achiziția Carte Noire

De altfel, saptămâna trecută, producătorul italian a finalizat achiziția brandului francez Carte Noire, valoarea tranzacției fiind estimată la 700 de milioane de euro.

"Am cheltuit peste un miliard de euro în ultimele 12 luni şi este momentul să consolidăm aceste achiziţii. Cel mai probabil anul acesta nu vor mai fi alte achiziții", a explicat managerul.

Pentru anul acesta Lavazza estimează că va atinge o cifră de afaceri de 1,7 miliarde de euro, în creștere cu 20% față de anul trecut, avansul datorându-se în primul rând achiziționării Carte Noire. Odată cu concretizarea tranzacției, producătorul italian își va tripla cifra de afaceri pe una dintre cele mai importante piețe europene, Franța, și va trece în poziția de lider din această țară, în timp ce la nivel mondial va avansa pe poziția a patra. Potrivit declațiilor lui Baravalle, vânzările pe piața franceză vor contribui cu aproximativ o cincime la cifra de afaceri din acest an.

Mondeléz International a scos la vânzare brandul Carte Noire în februarie 2015, în vederea obținerii aprobărilor necesare pentru finalizarea fuziunii cu grupul olandez D.E Master Blenders 1753, iar primele informații cu privire la interesul Lavazza au apărut în iulie anul trecut.

Fondată în 1895 la Torino, Lavazza produce și distribuie cafea în peste 90 de țări și are aproximativ 3.000 de angajați. Anul trecut compania a înregistrat o cifră de afaceri de 1,34 miliarde de euro. În România, cafeaua Lavazza este distribuită prin intermediul companiei La Fântâna.
 

Piața locală de fuziuni și achiziții, perspective de redresare pe termen scurt
Piața locală de fuziuni și achiziții, perspective de redresare pe termen scurt
Piața de fuziuni și achiziții din România a avut un început de an lent, cu 15 tranzacții cu o valoare de 170 milioane euro, încheiate în...
Lavazza, venituri de 2,7 miliarde de euro în 2022 la nivel global
Lavazza, venituri de 2,7 miliarde de euro în 2022 la nivel global
Lavazza a încheiat anul 2022 cu venituri de 2,7 miliarde de euro, reprezentând o creștere de +17,6% față de 2021, în timp ce profitul net...
Lavazza trece granița Italiei și deschide primul magazin din Londra
Lavazza trece granița Italiei și deschide primul magazin din Londra
Brandul italian de cafea Lavazza deschide primul său magazin fanion din afara Italiei, iar locația aleasă este centrul Londrei, scrie...
Lavazza, venituri de 2 miliarde de euro în 2020, în scădere față de anul anterior
Lavazza, venituri de 2 miliarde de euro în 2020, în scădere față de anul anterior
Grupul italian Lavazza, unul dintre cei mai importanți producători de cafea din lume, a raportat, anul trecut, venituri totale de peste 2 miliarde...
Lavazza relansează gama Qualità Oro
Lavazza relansează gama Qualità Oro
Lavazza a lansat în România cea mai nouă variantă a gamei Qualità Oro, unul dintre blendurile sale de cafea cu tradiție. Alături de...
Lavazza intră pe segmentul ice coffee printr-un parteneriat cu PepsiCo
Lavazza intră pe segmentul ice coffee printr-un parteneriat cu PepsiCo
Producătorul de cafea Lavazza a încheiat un parteneriat cu PepsiCo prin care va lansa primul său produs pe segmentul ice coffee, care va fi...