Lavazza cumpără divizia de băuturi a Mars

Lavazza Group va cumpăra divizia de băuturi a Mars, inclusiv sistemele de espressoare pentru birouri Flavia și Klix, mărci de top în segmentul de vânzări pentru birouri – Office Coffee Service (OCS) and Vending. Lavazza cumpără divizia de băuturi a Mars

Finalizarea tranzacției, care așteaptă aprobarea instituțiilor ce reglementează competiția și consultări cu angajații în unele dintre locații, este așteptată să se încheie în luna decembrie 2018.

În acord cu strategia de consolidare la nivel internațional, Lavazza Group va achiziționa divizia de cafea a Mars din America de Nord, Germania, Marea Britanie, Franța, Canada și Japonia, inclusiv sistemele și unitățile de producție din Marea Britanie și Statele Unite ale Americii. Achiziția include unitatea de espressoare tip tabletop Flavia și unitatea de distribuitoare automate de cafea Klix, acestea având un număr mare de dispozitive instalate în toate piețele pe care sunt prezente, precum și un portofoliu extins de cafea și alte băuturi calde comercializate atât sub mărci proprii (ex. Alterra), cât și sub mărci licențiate.

Divizia de băuturi care face obiectul tranzacției a generat în 2017 venituri de aproximativ 350 milioane de dolari și are o echipă de aproximativ 900 de persoane.

Lavazza intenționează să-și întărească noile divizii adăugate în portofoliu, crescând astfel acoperirea tuturor segmentelor pieței de cafea, cu un accent special pe produsele Away-from-Home și intensificându-și astfel abordarea directă a consumatorilor.

Înființat în 1895 în Torino, prăjitorul italian de cafea este proprietatea familiei Lavazza de patru generații. Aflat printre cele mai mari companii de cafea de pe piață, Lavazza Group este prezent astăzi în peste 90 de țări prin subsidiare proprii sau distribuitori, 63% din venituri fiind generate de alte piețe decât Italia. Lavazza are peste 3.000 de angajați care în 2017 au generat o cifră de afaceri de peste 2 miliarde euro.

Mars este o afacere de familie cu o istorie de peste 100 de ani care oferă diferite produse și servicii pentru oameni și animalele lor de companie. Cu vânzări de pesre 35 miliarde dolari, compania este un jucător global care produce mărci precum M&M’s, Snickers, Twix, Milky Way, Dove, Pedigree, Royal Canin, Whiskas, Extra, Orbit, Skittles.

Lavazza trece granița Italiei și deschide primul magazin din Londra
Lavazza trece granița Italiei și deschide primul magazin din Londra
Brandul italian de cafea Lavazza deschide primul său magazin fanion din afara Italiei, iar locația aleasă este centrul Londrei, scrie...
Lavazza, venituri de 2 miliarde de euro în 2020, în scădere față de anul anterior
Lavazza, venituri de 2 miliarde de euro în 2020, în scădere față de anul anterior
Grupul italian Lavazza, unul dintre cei mai importanți producători de cafea din lume, a raportat, anul trecut, venituri totale de peste 2 miliarde...
Lavazza relansează gama Qualità Oro
Lavazza relansează gama Qualità Oro
Lavazza a lansat în România cea mai nouă variantă a gamei Qualità Oro, unul dintre blendurile sale de cafea cu tradiție. Alături de...
Creștere solidă a veniturilor pentru Lavazza în 2018
Creștere solidă a veniturilor pentru Lavazza în 2018
Producătorul de cafea Lavazza a încheiat anul 2018 cu venituri de 1,87 de miliarde de euro, în creștere cu 9,3% față de anul precedent, în...