Intersnack aduce brandul Hula Hoops pe piața din România
Grupul Intersnack, unul dintre liderii europeni ai pieței de snack-uri sărate, extinde portofoliul său din România prin lansarea locală a brandului Hula Hoops. Lansarea face parte din strategia Intersnack de a valorifica expertiza internațională și insight-urile locale pentru a aduce pe piața românească branduri consacrate, dar adaptate gusturilor și obiceiurilor de consum din România. 
Pentru lansarea din România, aromele au fost dezvoltate și testate local, alături de consumatorii români, pentru a oferi gusturi autentice, adaptate preferințelor lor. Rezultatul se traduce prin trei combinații echilibrate, delicioase și surprinzătoare, create să aducă distracția mai aproape de fiecare moment petrecut împreună. Hula Hoops sunt coapte, nu prăjite, fără aditivi sau potențiatori de aromă.
Lansarea aduce la raft trei sortimente produse la fabrica din Ghimbav, judeţul Braşov: sos barbeque și miere - un mix dulce-picant, cașcaval - o aromă îndrăgită de toată lumea, și sare de mare aromată - clasicul, dar cu o aromă complexă.
„Ne bucurăm să aducem în România un brand cu o personalitate vibrantă, care completează perfect portofoliul nostru local. Prin producția Hula Hoops la Ghimbav și prin campania de lansare dezvoltată împreună cu McCann Worldgroup România, consolidăm prezența Intersnack în regiune și demonstrăm că putem livra local aceleași standarde de calitate și inovație ca în piețele vest-europene”, a declarat Mircea Badiu, Intersnack CEE Senior Brand Manager.
Piața de snackuri sărate continuă să crească în valoare cu 5,7% și cu 2,8% în volum, în perioada cumulată ianuarie – septembrie 2025 față de aceeași perioadă a anului trecut, conform datele NielsenIQ citate de companie. Analizând prima jumătate a anului curent (ianuarie – iunie), piața crește în volum în mare parte datorită frecvenței crescute (aproximativ 2,8 cumpărături/lună față de 2,6 anul trecut), în timp ce performanța în valoare este susținută în principal de inflație, potrivit datelor YouGov Shopper România prezentate de Intersnack.
Categoria de specialități (pufuleți și snackuri expandate care au alte forme decât pufuleții clasici) are rezultate pozitive față de anul trecut, +5.2% în valoare și +5.2% în volum, în perioada cumulată ianuarie - septembrie 2025 (conform NIQ). „Vedem această evoluție ca pe o oportunitate de extindere, prin lansarea unui nou brand în portofoliu care să se diferențieze și să valorifice potențialul categoriei”, au completat reprezentanții Intersnack.
Grupul Intersnack este unul dintre liderii europeni ai pieţei de snack-uri sărate, cu aproape 60 de ani de experienţă în acest domeniu. Compania este prezentă în peste 30 de ţări, are 43 de unităţi de producţie la nivel global, iar forţa sa stă în îmbinarea cunoştinţelor locale cu expertiza internaţională. În România, Intersnack activează pe piaţă din 1994, iar fabrica de la Ghimbav reprezintă un centru local de producţie, având în portofoliu branduri recunoscute precum Chio, POM-BÄR, Nutline şi Hula Hoops.








