FM Logistic își consolidează prezența pe piața din Asia
FM Logistic își extinde zona de acoperire geografică și intră pe piața din Vietnam pentru a susține strategia de creștere a clientului său Auchan pe această piață. Astfel, compania a deschis primul depozit din Bac Ninh (la 20 de km de Honoi), o platformă de 5.000 de metri pătrați cu trei zone de temperatură.
Depozitul va deservi toate magazinele Auchan din jumătatea de nord a țării (hypermarketuri, supermarketuri şi magazine de proximitate). În paralel, echipa locală FM pregătește pentru anul următor deschiderea unui nou depozit în Vietnam, în orașul Ho Chi Minh.
"Ne dorim un sistem logistic modern, o aprovizionare cât mai rapidă a magazinelor prin intermediul unor servicii logistice cu temperatură controlată şi un nivel ridicat de calitate", a declarat Christian Autié, Efficiency Director Auchan Retail în Vietnam.
Un plan de dezvoltare pe termen lung în Vietnam
"Conform strategiei companiei, FM Logistic își propune să aducă valoare adăugată prin soluţiile logistice oferite clienţilor în Vietnam și astfel să devină un nume de referință pe piața locală, până în 2020", a declarat Stéphane Descarpentries, Director Operaţional, FM Logistic Asia.
Piața vietnameză, cu peste 90 de milioane de locuitori, are un imens potențial de creștere, având una dintre cele mai puternice rate de creștere economică din Asia de sud-est. Urbanizarea accelerată, creșterea consumului, dezvoltarea sectoarelor retail şi e-commerce vor contribui la dezvoltarea logisticii în ţară.
Aceasta a fost şi o foarte bună oportunitate pentru FM Logistic de a continua să investească pe termen lung în țările emergente, să pună bazele “standardului FM“ pe o nouă piaţă şi să-și consolideze poziția în Asia de sud-est prin excelenţă operaţională.
Construcţia primei platforme standard FM este planificată pentru anul 2019, în Hanoi, cu o suprafață de depozitare de până la 50.000 de metri pătrați.
FM Logistic, o afacere de familie înfiinţată în anul 1967 în regiunea Lorraine din Franţa, este unul dintre cei mai importanţi jucători logistici internaţionali care oferă soluţii logistice pentru optimizarea operaţiunilor din cadrul lanţului global de aprovizionare, de la depozitare şi distribuţie până la co-packing şi Supply Chain Management. Compania operează în 6 sectoare principale - alimentar, retail, industria bunurilor de uz casnic şi îngrijire personală, cosmetic/ produse de lux, farmaceutic, produse industriale şi electronice, este prezentă pe 3 continente, în 5 regiuni (Europa de Vest, Europa Centrală, Europa de Est, Asia şi America Latină) şi are o cifră de afaceri de peste 1 miliard euro realizată în proporţie de 63% în afara Franței.