Farmec și-a majorat vânzările în online cu 23% în 2017
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a înregistrat anul trecut o creștere de circa 23% a vânzărilor online comparativ cu 2016, comenzile fiind realizate atât în țară, cât și în străinătate.
Creşterea se datorează mai multor factori cheie, precum implementarea noii strategii de marketing digital, care a inclus mai multe modificări comerciale şi de funcţionalitate în magazinul online, dar şi extinderii portofoliului şi pătrunderea pe noi segmente importante.
Fiolele cu Acid Hialuronic de concentrație 5% și Fiolele cu colagen sunt cele mai solicitate produse în magazinul online. Astfel, în clasamentul vânzărilor online se află produse din gamele Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 Derma+ Premium Care şi Aslavital Mineralactiv. Cea mai vândută gamă online este Gerovital H3 Evolution.
Printre alte game aflate în topul preferințelor online sunt Gerovital Tratament Expert, Gerovital Luxury, Farmec, Gerovital H3 Classic sau Gerovital H3 Men.
La începutul lunii decembrie 2017, reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprindea 8 magazine Farmec, amplasate în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu-Mureș și Timișoara şi 13 magazine Gerovital care se găsesc în Cluj-Napoca, București (3 magazine), Constanța, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați şi Râmnicu Vâlcea.
Farmec a încheiat anul 2016 cu o cifră de afaceri de 196,8 milioane lei (43,8 mil. euro), în creștere cu 14% față de rezultatele înregistrate în 2015.