Farmec și-a majorat vânzările în online cu 23% în 2017

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a înregistrat anul trecut o creștere de circa 23% a vânzărilor online comparativ cu 2016, comenzile fiind realizate atât în țară, cât și în străinătate. Farmec și-a majorat vânzările în online cu 23% în 2017

Creşterea se datorează mai multor factori cheie, precum implementarea noii strategii de marketing digital, care a inclus mai multe modificări comerciale şi de funcţionalitate în magazinul online, dar şi extinderii portofoliului şi pătrunderea pe noi segmente importante.
Fiolele cu Acid Hialuronic de concentrație 5% și Fiolele cu colagen sunt cele mai solicitate produse în magazinul online. Astfel, în clasamentul vânzărilor online se află produse din gamele Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 Derma+ Premium Care şi Aslavital Mineralactiv. Cea mai vândută gamă online este Gerovital H3 Evolution.

Printre alte game aflate în topul preferințelor online sunt Gerovital Tratament Expert, Gerovital Luxury, Farmec, Gerovital H3 Classic sau Gerovital H3 Men.

La începutul lunii decembrie 2017, reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprindea 8 magazine Farmec, amplasate în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu-Mureș și Timișoara şi 13 magazine Gerovital care se găsesc în Cluj-Napoca, București (3 magazine), Constanța, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați şi Râmnicu Vâlcea.

Farmec a încheiat anul 2016 cu o cifră de afaceri de 196,8 milioane lei (43,8 mil. euro), în creștere cu 14% față de rezultatele înregistrate în 2015.

Farmec atinge borna de 28 de magazine la nivel național
Farmec atinge borna de 28 de magazine la nivel național
Producătorul Farmec a inaugurat, la Cluj-Napoca, cel mai nou magazin sub brandul Gerovital, completând astfel rețeaua de magazine pe care...
Farmec relansează Gerovital H3 Equilibrium
Farmec relansează Gerovital H3 Equilibrium
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, relansează gama de produse profesionale pentru ten si corp Gerovital H3 Equilibrium. Cele 46...
Farmec relansează gama Gerovital H3 Antiperspirante și o extinde cu două produse noi
Farmec relansează gama Gerovital H3 Antiperspirante și o extinde cu două produse noi
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, relansează gama Gerovital H3 Antiperspirante cu un nou concept grafic. Cele opt produse ale...
Farmec, vânzări de peste 2 milioane de lei de Black Friday
Farmec, vânzări de peste 2 milioane de lei de Black Friday
Farmec, unul dintre cei mai importanți jucători din piața locală de cosmetice, a înregistrat vânzări de 2,1 milioane de lei, de Magic Black...
Farmec, creștere a afacerilor de circa 10% în 2020
Farmec, creștere a afacerilor de circa 10% în 2020
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 287,9 milioane lei (59,5 milioane euro),...
Farmec anunță introducerea serviciului Call & Collect
Farmec anunță introducerea serviciului Call & Collect
În perioada sărbătorilor de iarnă, Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, vine în întâmpinarea consumatorilor cu promoții...