Farmec, vânzări de peste 2 milioane de lei de Black Friday

Farmec, unul dintre cei mai importanți jucători din piața locală de cosmetice, a înregistrat vânzări de 2,1 milioane de lei, de Magic Black Friday, campanie derulată în perioada 12-21 noiembrie 2021. Din această valoare, 71% a provenit din vânzările din magazinul online. În total, în perioada campaniei, Farmec a vândut 74.000 de produse, atât online, cât și în magazinele de brand. Cele mai mari vânzări au fost înregistrate pe platformele de e-commerce, unde valoare medie a coșului de cumpărături a fost de trei ori mai mare decât în magazinele fizice. Farmec, vânzări de peste 2 milioane de lei de Black Friday

Printre cele mai căutate produse s-au numărat fiolele cu acid hialuronic din gama Gerovital H3 Evolution – de altfel, cele mai bine vândute produse din portofoliu din toate timpurile –, urmate de fiolele cu acid hialuronic și de fiolele cu colagen din gama profesională Gerovital H3 Equlibrium. În plus, în topul preferințelor de anul acesta s-au regăsit și produsele noi, din extensia de gamă lansată la începutul anului, Gerovital H3 Evolution Perfect Look. 

„Odată cu funcționalitatea de Wishlist a noului site, clienții au reușit să își adauge în coșul de cumpărături produsele preferate, iar asta a optimizat experiența de shopping online. În plus, anul acesta am constatat o mai mare încredere în plata cu cardul în rândul consumatorilor, peste 40% dintre achiziții fiind plătite astfel”, a declarat Sebastian Biga, Director Vânzări Farmec.

Vânzările generate în perioada campaniei Magic Black Friday au reprezentat jumătate din totalul vânzărilor înregistrate în luna noiembrie.

Farmec S.A. este unul dintre cei mai importanți producători de cosmetice din România, produsele din portofoliu fiind comercializate în 30 țări. Produsele sunt disponbile și în rețeaua de magazine de brand deținute de Farmec, care cuprinde 8 magazine Farmec și 22 magazine Gerovital.
 

Farmec, afaceri de peste 71 mil. euro în 2023
Farmec, afaceri de peste 71 mil. euro în 2023
Farmec încheie anul 2023 cu o cifră de afaceri de peste 358 de milioane de lei (peste 71 milioane de euro), un nou record pentru producătorul...
Farmec atinge borna de 28 de magazine la nivel național
Farmec atinge borna de 28 de magazine la nivel național
Producătorul Farmec a inaugurat, la Cluj-Napoca, cel mai nou magazin sub brandul Gerovital, completând astfel rețeaua de magazine pe care...
Farmec are un nou Director Economic
Farmec are un nou Director Economic
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, l-a numit pe Raul Ghirean în funcția de Director Economic. Cu o experiență profesională...
Din generație în generație, o nouă campanie de imagine pentru brandul Farmec
Din generație în generație, o nouă campanie de imagine pentru brandul Farmec
Propaganda a dezvoltat noua campanie de imagine pentru gama Farmec, care a fost relansată anul acesta cu un nou logo, un design modern și o gamă...
Farmec investește 450.000 euro în relansarea Gerovital H3 Evolution
Farmec investește 450.000 euro în relansarea Gerovital H3 Evolution
Farmec, unul dintre cei mai importanți jucători pe piața locală de cosmetice, relansează gama Gerovital H3 Evolution, în urma unei investiții...
Farmec, creștere a afacerilor de circa 10% în 2020
Farmec, creștere a afacerilor de circa 10% în 2020
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 287,9 milioane lei (59,5 milioane euro),...