Farmec investește în extinderea și remodelarea rețelei de magazine

Producător român de cosmetice Farmec continuă investițiile în rețeaua de magazine, având în plan să investească 200.000 de euro în remodelarea unităților comerciale de brand din țară până la finalul anului viitor. În plus, producătorul a redeschis recent magazinul din Cluj-Napoca, situat pe strada Napoca, în urma unei investiții de 50.000 de euro. Farmec investește în extinderea și remodelarea rețelei de magazine

”Deschiderea face parte dintr-o strategie mai amplă a companiei de a investi în magazinele de brand din principalele orașe din țară. Până la finalul anului viitor ne-am propus să reamenajăm toate magazinele din țară”, a declarat Mircea Turdean, Director General al companiei Farmec.

Magazinul de pe strada Napoca este a treia unitate de brand redeschisă după modernizare. Magazinul de pe strada Ferdinand 22-26 din Cluj-Napoca a fost redeschis în septembrie anul acesta, iar Centrul de Frumusețe, de pe strada București nr. 5, a fost inaugurat în 2013. Doar în Cluj, compania a alocat un buget total de 430.000 de euro pentru reamanajarea magazinelor de brand.

Extindere și pe plan internațional

Farmec a continuat să investească și în extinderea rețelei de magazine din afara României și a inaugurat, împreună cu partenerul său Carlgin Sasu primul magazin de brand Farmec din Italia. Magazinul se întinde pe o suprafață de 65 de metri pătrați și se află în zona turistică Acqui Terme, situată la 50 de kilometri de Genova.

”Deschiderea noului magazin a venit ca răspuns la interesul crescut al localnicilor, al românilor din această regiune și al turiștilor (cei mai mulți francezi și germani) față de produsele cosmetice românești. Astfel, ne-am dorit să le oferim consumatorilor de aici un brand cu tradiție și renume internațional și produse de calitate”,a declarat proprietarul companiei Carlgin Sasu.

Vizitatorii noului magazin din Acqui Terme pot găsi pe rafturi cele mai noi game produse la fabrica din Cluj-Napoca, precum și mărci tradiționale, îndrăgite de consumatori din toate colțurile lumii. Printre acestea se numără dermatocosmeticele din gama Gerovital H3 Derma+, produsele din gamele Gerovital H3 Classic și Retinol, Gerovital H3 Evolution, Gerovital Happiness, Farmec Natural, cât și produse Gerovital H3 Men, dedicate îngrijirii bărbaților.

Magazinul din Italia este al optulea în care produsele Farmec se comercializează în afara țării, după ce, anul acesta, au fost deschise magazinele din Franța (Menton), Grecia (Alexandroupoli) și Spania (Barcelona), iar anii trecuți au fost deschise magazinele din Grecia (Thessaloniki și Katerini), Ungaria (Budapesta) și EAU (Sharjah). În țară, Farmec deține şase magazine de brand în Cluj-Napoca, Arad, Timișoara şi Târgu-Mureș. În prezent, produsele Farmec ajung în peste 30 de ţări, principalele pieţe fiind: Japonia, Ungaria, Grecia, Macedonia, Republica Moldova, EAU, Irak, Kuwait, Canada.

Farmec are un nou Director Economic
Farmec are un nou Director Economic
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, l-a numit pe Raul Ghirean în funcția de Director Economic. Cu o experiență profesională...
Farmec extinde rețeaua magazinelor de brand cu două noi unități
Farmec extinde rețeaua magazinelor de brand cu două noi unități
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a deschis două noi magazine de brand, în zonele centrale din Sighișoara și...
Farmec relansează gama Gerovital H3 Antiperspirante și o extinde cu două produse noi
Farmec relansează gama Gerovital H3 Antiperspirante și o extinde cu două produse noi
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, relansează gama Gerovital H3 Antiperspirante cu un nou concept grafic. Cele opt produse ale...
Farmec continuă expansiunea pe piața din București
Farmec continuă expansiunea pe piața din București
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, inaugurează un nou magazin Gerovital în București, în centrul comercial Mega Mall. Aceasta...