Exportul de etichete, în creștere față de 2019 în contextul pandemiei

Rottaprint, producător de etichete autoadezive și ambalaje flexibile, anunță că a înregistrat o creștere a exporturilor de 18% în primele șase luni ale anului, perioadă marcată puternic de pandemia de coronavirus. Iar până la finalul acestui an, compania estimează o creștere a exporturilor de peste 20% față de 2019. Exportul de etichete, în creștere față de 2019 în contextul pandemiei

Cele mai cerute au fost etichetele autoadezive, în special cele cu liner PET, foarte populare în Germania, capacele de aluminiu pentru produse lactate, cerere venită în special din Ungaria, urmate de manșoanele de înghețată pentru care a existat cerere în creștere din toată Europa înaintea începerii sezonului cald. Din datele companiei, cererea venită din Ungaria a înregistrat o creștere de 23% comparativ cu aceeași perioadă din 2019, iar în cazul Germaniei, avansul a fost de 13%. Alte țări care au înregistrat creșteri vizibile au fost Olanda și Polonia.

„Prima jumătate a acestui an a adus o creștere a exporturilor susținută în cea mai mare parte și de intensificarea producției în industria alimentară și în cea producătoare de soluții chimice, direct influențate de nevoile imediate ale consumatorilor, într-o perioadă marcată de pandemia cu noul coronavirus. Aceleași tendințe le-am putut observa și pe piața din România, nu numai pe cea a țărilor pentru care facem export”, susține Cristi Nechita-Rotta, Director General Rottaprint. 

Cu o experiență de 29 ani, compania Rottaprint, cu sediul în Apahida, jud. Cluj, deține în prezent 4 centre logistice în România: Timișoara, Brașov, Ilfov, Pașcani și 2 centre logistice în Ungaria și Germania, în care lucrează peste 270 de angajați. În 2019, Rottaprint a livrat produse în 11 țări din Europa, Asia și Statele Unite ale Americii. În prezent, un procent de 25% din portofoliul de clienți Rottaprint este reprezentat de companii din străinătate.

 

Rottaprint, investiții de peste 60 milioane euro în cele trei decenii de activitate
Rottaprint, investiții de peste 60 milioane euro în cele trei decenii de activitate
În 33 de ani de activitate, Rottaprint, prima tipografie flexografică cu acționat 100% românesc, înființată de familia Nechita-Rotta, a...
Reorganizarea portofoliului de produse a adus Rottaprint cu circa 7% mai mulți clienți internaționali în 2023
Reorganizarea portofoliului de produse a adus Rottaprint cu circa 7% mai mulți clienți internaționali în 2023
Rottaprint, cea mai mare tipografie flexografică producătoare locală de etichete autoadezive și ambalaje flexibile din România, a dezvoltat în...
Afacerile Rottaprint au avansat cu 10% anul trecut
Afacerile Rottaprint au avansat cu 10% anul trecut
Rottaprint, cea mai mare tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile în România, companie de familie cu...
Rottaprint: Investițiile în tehnologii au redus termenele de producție cu până la 2 zile
Rottaprint: Investițiile în tehnologii au redus termenele de producție cu până la 2 zile
Rottaprint, cea mai mare tipografie flexografică cu capital 100% românesc, producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile în...
Rottaprint și-a majorat exporturile cu circa 40% în 2022
Rottaprint și-a majorat exporturile cu circa 40% în 2022
Rottaprint, cea mai mare tipografie flexografică locală producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile în România, a înregistrat...
Exporturile Rottaprint vor crește cu 5% anul acesta
Exporturile Rottaprint vor crește cu 5% anul acesta
Rottaprint, cea mai mare tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile în România, a înregistrat în 2021...