Afacerile Rottaprint au avansat cu 10% anul trecut

Rottaprint, cea mai mare tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile în România, companie de familie cu acționariat 100% local, a înregistrat o cifră de afaceri de 35 mil. euro în 2023, în creștere cu 10% față de anul anterior. Totodată, compania și-a consolidat poziția pe piețele din Germania și Ungaria, principalele piețe internaționale la nivel de business. Afacerile Rottaprint au avansat cu 10% anul trecut

În 2023, Rottaprint s-a concentrat pe creșterea competitivității și consolidarea ariilor de activitate, precum și pe reducerea impactului asupra mediului a produselor, prin investiții în valoare totală de două milioane euro. Aproximativ 75% din suma alocată a fost destinată achizițiilor de echipamente, în timp ce 20% pentru logistică și 5% pentru software.

“Anul 2023 a avut un început incert, cu multe provocări de depășit, însă ne-am concentrat pe creșterea calității produselor noastre și satisfacția clienților. Iar acest lucru s-a confirmat și prin rezultatele unui studiu realizat anul trecut, peste 92% dintre clienți recunoscând calitatea serviciilor noastre. Într-un mediu dominat de presiunea asupra costurilor, am observat totuși o atenție crescută asupra sustenabilității, venită, mai ales, din partea companiilor din retail și industria alimentară”, a declarat Cristi Nechita-Rotta, Director General Rottaprint.

Rottaprint a tipărit 136 milioane de metri liniari anul tecut, iar domeniile predominante din care au venit clienții companiei au fost industria alimentară, vinuri și băuturi alcoolice, respectiv sănătate și suplimente alimentare.

Pentru anul curent, planurile de dezvoltare ale tipografiei includ consolidarea poziției pe piețele din Germania și Ungaria, unde Rottaprint este prezentă din 2009, respectiv, 2013, fiind principalele țări de export, care cresc organic de la an la an. De asemenea, în 2024, tipografia are un buget de investiții de 1,8 milioane euro, 75% din el fiind alocat echipamentelor și infrastructurii.

Potrivit reprezentanților Rottaprint, în prima parte a anului, piața pe care activează se va echilibra, iar prețurile se vor stabiliza. De asemenea, compania preconizează un interes mai mare din partea brandurilor pentru produse mai complexe și sustenabile, de exemplu, etichete care se pot spăla (washable), finisări soft touch sau etichete antifurt inserate sub eticheta autoadezivă.

Rottaprint este cea mai mare tipografie flexografică românească producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile de pe piața locală. Cu o experiență de peste 33 de ani, compania cu sediul în Apahida, jud. Cluj, deține în prezent două centre logistice în România: Brașov și Ilfov și două centre logistice în Ungaria și Germania. În 2023, Rottaprint a livrat produse în 13 țări din Europa, SUA și Asia.

 

 

Rottaprint: Investițiile în tehnologii au redus termenele de producție cu până la 2 zile
Rottaprint: Investițiile în tehnologii au redus termenele de producție cu până la 2 zile
Rottaprint, cea mai mare tipografie flexografică cu capital 100% românesc, producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile în...
Afacerile Rottaprint, creștere de 15% în prima parte a anului
Afacerile Rottaprint, creștere de 15% în prima parte a anului
Afacerile Rottaprint, cea mai mare tipografie flexografică locală producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile în România, au...
Rottaprint și-a majorat exporturile cu circa 40% în 2022
Rottaprint și-a majorat exporturile cu circa 40% în 2022
Rottaprint, cea mai mare tipografie flexografică locală producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile în România, a înregistrat...
Rottaprint, afaceri peste pragul de 30 de milioane de euro în 2022
Rottaprint, afaceri peste pragul de 30 de milioane de euro în 2022
Rottaprint, cea mai mare tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile în România, companie de familie cu...