D’aucy România țintește afaceri de 3,5 mil. euro în 2016
D’aucy România, parte a grupului francez cu același nume și unul dintre principalii jucători pe piața locală și internațională de legume conservate, estimează că va încheia anul financiar 2016 cu o cifră de afaceri de 3,5 milioane de euro, în creștere cu 6% față de 2015.
”Operăm pe piața locală din 2011 și de la an la an businessul nostru crește. Pentru anul acesta estimăm o creștere de 6% a cifrei de afaceri, comparativ cu anul precedent când am raportat vânzări de 3,3 milioane de euro. În acest moment cel mai vândut produs al nostru este porumbul, urmat îndeaproape de mazăre, cele două reprezentând circa 60% din vânzările noastre”, a declarat Crina Zdravcu, director comercial al D’aucy România în cadrul unui eveniment dedicat lansării a două noi game de produse.
În acest moment, compania comercializează pe piaţa locală 42 de produse sub brandul d’aucy, incluzând gama de produse BIO şi gama dedicată copiilor - d’aucy kids, dar şi alte 29 sub brandul Globus. Acestea sunt distribuite direct în peste 850 locaţii din marile reţele de retail modern însă, prin intermediul distribuitorilor, sunt prezente şi în alte tipuri de magazine, dar și în HoReCa.
”În ceea ce privește segmentarea pe canale de vânzare, realizăm circa 57% din vânzări în marile lanțuri de magazine, 32% prin distribuitori și 11% către HoReCa”, a mai precizat managera.
Două game noi de produse
În plus, compania a lansat două game noi de produse – Al Vapore-Vapeur şi Gama pentru Salate. Gama Al Vapore-Vapeur se diferenţiază de alte produse existente pe piaţă prin procesul de producţie, în timp ce Gama pentru Salate, ambalată tot la conservă, cuprinde produse speciale pentru salate, fiind livrată în cantităţi mici, exact cât este nevoie, fie ca ingredient, fie pentru mixuri.
Noua gamă Al Vapore-Vapeur cuprinde 10 produse – amestec mexican (425 ml şi 212 ml), năut (425 ml), linte (425 ml), porumb dulce (212 ml - 425 ml), porumb Gold (212 ml - 425 ml), mazăre verde (212 ml) şi sfeclă roşie cuburi (425 ml). În ceea ce priveşte Gama pentru Salate, aceasta cuprinde atât 4 produse Al Vapore-Vapeur ambalate în cantităţi mici, cât şi alte 4 produse. Astfel, Gama pentru Salate este formată din porumb dulce, porumb Gold, morcovi baby, mazăre verde, amestec mexican, fasole roşie, amestec porumb cu fasole roşie şi sfeclă roşie cuburi.
În plus, compania analizează și oportunitatea de a intra pe segmentul de legume congelate.
” Congelatele nu ne interesează neapărat pentru zona de retail, ci mai degrabă pentru HoReCa. Noi nu avem un portofoliu suficient în acest moment pentru zona de HoReCa, mai ales dacă avem în vedere faptul că partenerii noștri din restaurante preferă produsele congelate. Astfel, vrem să venim cu congelatele ca să suplinim segmentele pe care nu le acoperim în acest moment”, a explicat Crina Zdravcu.
Reprezanţa d’aucy în România activează din anul 2011. Compania este parte a grupului francez D'aucy Group, o cooperativă care are ca principale direcţii de dezvoltare furnizarea de legume conservate, carne şi ouă, cât şi activităţi agricole. Pe plan local, compania este prezentă doar cu brandul de legume conservate. D'aucy Group deţine 30 de unităţi de producţie în trei ţări, 9.000 de membri în cadrul cooperativei (fermieri cu care colaborează şi care sunt, în majoritate, şi acţionari) şi 4.500 de angajaţi. Anul trecut, grupul a raportat un business de 1,3 miliarde de euro, cumulat pe toate diviziile.



