Danone România lansează campania educațională Terapia Digestivă
Danone România lansează campania educațională Terapia Digestivă dedicată sănătății digestive. Inițiativa este susținută științific printr-un parteneriat cu medicul nutriționist Dr. Anca Hâncu și își propune să informeze publicul cu privire la importanța acestui aspect și să ofere soluții care pot susține buna funcționare a organismului.
Campania Terapia Digestivă vine cu recomandări pentru consumatori ca urmare a rezultatelor unui studiu realizat online, în colaborare cu agenția NMS Ungaria, în 2024 care au arătat că 47% dintre români doresc să își îmbunătățească sănătatea digestivă, dar nu știu cum să o facă. Totodată, datele au evidențiat că 75% dintre respondenți se confruntă cu o tulburare intestinală, iar 52% întâmpină probleme digestive cel puțin o dată pe lună.
„Campania Terapia Digestivă reprezintă încă o dovadă a angajamentului Danone față de promovarea și susținerea stării de bine digestive. Această inițiativă are ca scop informarea și educarea societății cu privire la importanța sănătății digestive și integrarea de obiceiuri zilnice, prin prisma a patru factori esențiali (dietă, sport, stres și somn), care să contribuie la starea lor de bine. Prin intermediul instrumentului gratuit de pe site-ul https://danone.ro/staredigestiva/ utilizatorii pot să își calculeze scorul stilului alimentar din prezent și să primească sfaturi personalizate pentru îmbunătățirea rutinei zilnice. În plus, programul este susținut si de sfaturile medicului nutriționist Dr. Anca Hâncu. Astfel, ne bucurăm să ajutăm la o mai bună informare și să contribuim la bunăstarea digestivă a românilor”, a declarat Delia Corniciuc, Director de Marketing Danone Europa Centrală și de Est.
Sub sloganul „Ascultă-ți cel de-al doilea creier! Nu degeaba ai fluturi în stomac”, conceptul campaniei Terapia Digestivă vine ca o observație a faptului că intestinele au un „creier” propriu - sistemul digestiv uman are, în țesuturile sale, o masă neuronală fină, care comunică direct cu creierul uman. Aceasta este responsabilă pentru multe dintre stările pe care le simțim de-a lungul zilei, supranumind-o „al doilea creier”. Astfel, inițiativa Danone România aduce un plus de grijă pentru acesta în același mod în care avem grijă de sănătatea mintală și pune în lumină faptul că echilibrul digestiv are impact direct asupra echilibrului psihologic.
Danone a achiziționat fabrica de lactate Miorița din București în anul 1996 și a produs primul iaurt în anul 1999 după trei ani de investiții în modernizarea și retehnologizarea acesteia. În prezent, un milion de iaurturi sunt distribuite către consumatorii români, dar și către alte 17 piețe europene. Danone România procesează anual peste 65.000 tone de litri de lapte 100% românesc colectat de la 22 de ferme mari și peste 100 de gospodari. Danone este prezent pe piața românească cu produse lactate proaspete (Danone, Activia, Danonino, Actimel), produse pe bază de plante (Alpro), precum și cu produsele alimentare pentru bebeluși și nutriție specializată (Aptamil, Milupa, Forticare).





