Danone România a depășit în S1 profitul înregistrat la nivelul întregului an trecut
Danone România, liderul pieței iaurturilor, a înregistrat în primul semestru al acestui an o cifră de afaceri de 233 de milioane de lei, respectiv un profit de 20 de milioane de lei, peste rezultatul afișat la nivelul întregului an trecut.
Astfel, în 2016 compania a afișat o cifră de afaceri de 479 milioane de lei, în ușoară contracție față de anul precedent, în timp ce la capitolul profit francezii au făcut progrese apropiindu-se de pragul de 16 milioane de lei, cu 20% mai mult decât în 2015.
,,Suntem foarte mulțumiți de evoluția Danone România în prima parte a anului 2017, când am înregistrat o cifră de afaceri de 233 milioane lei, cu contribuția brandurilor noastre cheie, care aduc valoare adăugată consumatorilor: creștere de două cifre pentru Actimel și rate puternice de creștere pentru Danonino, Danette și Activia”, a spus Natalia Gelshtein-Kiss, managerul care conduce operațiunile locale ale Danone din luna aprilie a acestui an.
Compania are în portofoliu zeci de sortimente de produse, majoritatea realizate în fabrica din București. Fabrica Danone a produs local primele iaurturi în 1999, iar în prezent peste 1 milion de iaurturi sunt produse, în medie, zilnic, procesând anual peste 55 de milioane de litri de lapte, care provine preponderent de la ferme sau gospodării din România.
Danone România face parte din compania Danone, activă în domeniile: produse lactate proaspete, ape minerale îmbuteliate, alimentaţie pentru bebeluşi și alimentație medicală avansată.





