Danone își reduce costurile prin restructurarea portofoliului

Gigantul francez Danone își reduce portofoliul de produse pentru a ține pasul cu majorarea prețurilor, compania renunțând la anumite arome și ambalaje, scrie Retaildetail.eu. Danone își reduce costurile prin restructurarea portofoliului

Pentru moment, producătorul nu va renunța la game complete din portofoliu, în primă instanță reducând doar numărul produselor, în încercarea de a limita costurile cu transportul sau ambalajele. Compania se va concentra astfel pe o ofertă simplificată de produse. Potrivit Danone, și supermarketurile pot profita de pe urma acestei măsuri, întrucât își pot optimiza spațiul la raft, transportul și managementul stocurilor.

“Inflația este un fenomen foarte dinamic, în special în Europa, și trebuie să ne obișnuim cu el”, au explicat reprezentanții Danone.

Reducerea numărului de produse se va aplica diferit în funcție de regiune și retailer.

Citiți și Robert Jasiński (Danone), despre cum să mixezi antreprenoriatul și corporația pentru un management freestyle

Danone deține pe plan local o unitate de producție în București, cea mai recentă investiție fiind de 4 milioane de euro într-o linie de ambalare în sistem sustenabil. Compania a raportat în 2020 o cifră de afaceri de 633,4 milioane de lei, în creștere cu 3,5% față de 2019, respectiv un profit de 21,1 milioane lei, potrivit ultimelor date financiare disponibile. 

Adrian Pascu preia funcția de Director General Danone Europa Centrală și de Est
Adrian Pascu preia funcția de Director General Danone Europa Centrală și de Est
Danone România anunță numirea lui Adrian Valentin Pascu în funcția de Director General Danone Europa Centrală și de Est, începând cu data de...
Danone România, afaceri de peste 1 miliard de lei la 25 de ani de producție locală
Danone România, afaceri de peste 1 miliard de lei la 25 de ani de producție locală
Danone România a înregistrat în 2023 o cifră de afaceri de 1,099 miliarde de lei, în creștere cu 17,8% față de 2022 și o rată de...
Danone primește undă verde pentru vânzarea businessului din Rusia
Danone primește undă verde pentru vânzarea businessului din Rusia
Gigantul francez Danone a obținut aprobarea autorităților din Rusia pentru vânzarea operațiunilor din această țară. În urma acestei...
Robert Jasiński, polonezul care a condus businessul Danone în România, a fost recrutat de ETi
Robert Jasiński, polonezul care a condus businessul Danone în România, a fost recrutat de ETi
Robert Jasiński, managerul polonez care a condus businessul Danone din România în ultimii doi ani, a preluat de la începutul acestui an poziția...
Exitul Danone de pe piața din Rusia va costa compania un mld. euro
Exitul Danone de pe piața din Rusia va costa compania un mld. euro
Gigantul francez Danone caută un cumpărător pentru businessul său din Rusia, o eventuală vânzare urmând să genereze o pierdere de...
Robert Jasiński, CEO Danone România: 2021 a venit cu rezultate foarte bune. Vânzările Alpro, creștere de peste 10%
Robert Jasiński, CEO Danone România: 2021 a venit cu rezultate foarte bune. Vânzările Alpro, creștere de peste 10%
Pandemia a tras un semnal de alarmă, în condițiile în care consumatorii s-au concentrat, mai mult ca niciodată, pe o alimentație mai...